KADRA WYKŁADOWCÓW

IT BUSINESS MANAGEMENT
Justyna Pawlak-Mihułka

Justyna Pawlak-Mihułka

Opiekun Merytoryczny ITBM AGH |Freenovation Partner & Co-Founder

Opiekun merytoryczny i pomysłodawca studiów podyplomowych IT Business Management oraz Talent Management in Tech Companies na Wydziale Humanistycznym AGH.  Partner i współzałożyciel Freenovation.org. Ekspert w zakresie diagnozy i wdrażania kultury innowacji, przywództwa, talent development i budowania strategii HR. Dyrektor Programowy FRONT EDGE Innovation & Leadership Summit.

Zrealizowała projekty konsultingowe dla firm o globalnym i lokalnym zasięgu, takich jak: Microsoft, UBS, Google, ABB, Codewise, Epam Systems, Air Liquid, Thomson Reuters, IBM, Gremi Media (Rzeczpospolita). Propagatorka zwinnych metodyk zarządzania projektami, idei Management 3.0 oraz samo-zarządzalnych zespołów w ramach organizacji horyzontalnych.

 

dr Piotr Prokopowicz

dr Piotr Prokopowicz

UJ, University of Maryland, Freenovation | Innovation Culture & Leadership Expert

Psycholog i socjolog organizacji, trener, doradca i mówca. Praktyk biznesu, autor i redaktor dziesiątek opracowań, książek i artykułów na temat zarządzania, doświadczenie praktyczne i akademickie zdobywał po obydwu stronach Atlantyku – w Nowym Jorku, Kopenhadze, Halifax i Krakowie. Realizował projekty doradcze i szkoleniowe dla ponad setki firm, organizacji pozarządowych i publicznych. Autor książki „Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach, czyli 33 zasady skutecznego naboru pracowników”, pierwszego i jedynego w Polsce opracowania na temat zastosowania wyników badań naukowych w praktyce rozwoju procesów personalnych.  Członek Center for Evidence-Based Management, European Association of Work and Organizational Psychology oraz Society for Industrial and Organizational Psychology.

Paweł Brodziński

Paweł Brodziński

Lunar Logic | CEO

Doświadczony lider zespołów tworzących oprogramowanie. W swojej karierze zarządzał zespołami od kilku do 150 inżynierów. Formalnie jest prezesem Lunar Logic. Formalnie, bo Lunar Logic jest organizacją, która funkcjonuje bez menadżerów jakiegokolwiek szczebla. I nie jest to jedyna rzecz, która jest w Lunarze nietypowa.
Jest pionierem zarówno w obszarach tzw. organizational design (m.in. Radical Self-Organization) jak i organizacji pracy (m.in. Portfolio Kanban, pierwsze wdrożenie Kanbana w IT w Polsce).
Paweł jest popularnym prelegentem na konferencjach w kraju i za granicą. Pod adresem brodzinski.com można znaleźć jego bloga gdzie dzieli się swoimi doświadczeniami.
Wojciech Mach

Wojciech Mach

GFT Group | Managing Director

Były Dyrektor Zarządzający Luxoft w Europie Centralnej, gdzie odpowiada za rozwój centrów biznesowych firmy w Polsce, Rumunii i Bułgarii. W sumie podlegało mu około 4 tys. osób, co stanowi blisko 1/3 wszystkich pracowników Luxoft globalnie. Równocześnie od 2012 roku pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego firmy w Polsce. Pod przywództwem Wojciecha Macha polski oddział stał się jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się jednostek Luxoft na świecie. Wojciech Mach kierował relacjami z kluczowymi klientami i partnerami Luxoft w regionie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi jednostkami biznesowymi, specjalizującymi się w dostarczaniu usług IT. Do jego specjalności należy strategiczne zarządzanie szybko rozwijającymi się organizacjami – zarówno na polskim, jak i globalnym rynku, zarządzanie zmianą oraz budowanie zaangażowania pracowników.

Sławek Sobótka

Sławek Sobótka

Bottega IT Minds | Owner

Właściciel firmy szkoleniowo doradczej Bottega IT Minds zrzeszającej 60 ekspertów technicznych.

W ciągu 16 lat pracy w branży IT pełniłem role programisty, architekta, lidera zespołu, mentora i trenera. W codziennej pracy integruję: Domain Driven Design, wzorce, style architektoniczne, zwinne procesy wytwórcze i zdrowy rozsądek. Stosuję nadrzędną zasadę: rozpoznać klasę problemu z jaką mamy do czynienia i dobrać do niej odpowiednią klasę narzędzia.
Hobbystycznie interesuję się psychologią pozytywną i kognitywistyką.

Jakub Kubryński

Jakub Kubryński

Devskiller | CEO

Od ponad 13 lat zawodowo związany z rozwojem oprogramowania. Konsultant, architekt, trener i przedsiębiorca. Doświadczenie zdobywał m.in. w Orange, Outbox czy Grupie Allegro.  Regularnie prelegent na międzynarodowych konferencjach informatycznych.

Bartosz Czerwiński

Bartosz Czerwiński

Groupon| Senior Manager of Software Development

Konsultant i trener w dziedzinie wytwarzania oprogramowania. Absolwent kierunku Informatyka na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Doświadczenie w branży IT, z którą związany jest od ponad 13 lat zdobywał jako administrator, programista, lider techniczny, konsultant, trener oraz menadżer IT. Obecnie starszy menadżer ds. wytwarzania oprogramowania odpowiedzialny za Katowicki oddział GSO Engineering w Groupon. Prelegent na międzynarodowych konferencjach branżowych.

Krystyna Pietrzykowska

Krystyna Pietrzykowska

Company Transformation Adviser

Company Transformation Adviser — wieloletni manager w Motorola Solutions, Polska a obecnie mówca, lider i niezależny doradca wspomagający firmy na drodze transformacji. Przez ponad 16 lat budowała i przygotowywała zespoły IT do przejęcia projektów. Przebyła drogę od projektanta-programisty systemów komputerowych do lidera departamentu inżynierii oprogramowania. Współpracowała z zespołami z USA, Europy i Azji. Jako doradca IT pracowała dla firm w wielu krajach Europy.

Propagatorka idei kultury organizacji skoncentrowanej na pracowniku oraz odpowiedzialnego przywództwa.

Pomysłodawca programu rozwijania kompetencji przyszłości skierowanego do uczniów i nauczycieli szkół podstawowych. Przez wiele lat była zaangażowana w programy społeczne wspierające dziewczyny w branżach technicznych.

Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski

Spectacular Speaking |Keynote Speaker

Mówca inspiracyjny, autor, mentor i trener. W latach 2011-2016 wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i dyrektor programowy międzynarodowego Spectacular Speaking oraz Festiwalu Inspiracji. Jest jednym z niewielu mówców-informatyków, którzy potrafią jednocześnie być kompetentni i… zrozumiani. W 2012 roku dotarł do finałowej szóstki najlepszych mówców Mistrzostw Europy w Bonn. W 2013 roku został Mistrzem Polski w konkursie przemówień improwizowanych po polsku i Wicemistrzem Polski w konkursie przemówień improwizowanych po angielsku. Rocznie prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji oraz mentoruje Klientów wyższego szczebla zarządzania, pomagając w sytuacjach „podbramkowych”. Działając na styku biznesu, sprzedaży i obsługi Klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami w międzynarodowych środowiskach. Jego mowy uświetniały prestiżowe wydarzenia m.in.: TEDx, Spectacular Speaking, Pełna Moc Możliwości, VI Kongres Business Intelligence, Diamenty Sprzedaży oraz wiele mniejszych ogólnopolskich konferencji. Jest zapraszany na sceny , gdzie przemawia obok najlepszych polskich i światowych mówców: Briana Tracy, Roberta Cialdiniego, Jacka Walkiewicza, Marka Skały, Roberta Kroola, Szymona Kudły i innych.

dr Seweryn Rudnicki

dr Seweryn Rudnicki

WH AGH, Freenovation | Socjolog, Design Thinking Expert

Social scientist and researcher. Associate profesor at AGH University of Science and Technology. Co-founder of Between the Signs – a semiotic consultancy. Has 12 years of experience in social, market and UX research for clients such as: PZU, Tesco, VML, S4, Schulz, TNS Polska, Union Investment, Ministry of Infrastructure and Development, Krakow Technology Park. As a scientist has done extensive research on application of scientific knowledge in practice.

Maciek Chart-Olasiński

Maciek Chart-Olasiński

IT Project Manager i Team Leader

Project manager i team leaderem w IT z ponad 8 letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów biznesowych, NGO i społecznych. W latach 2016-2018 w Estimote prowadził Prototyping Team, odpowiadając za rozwój i wdrożenie produkcji nowych urządzeń, a następnie Culture Team, skupiając się na rozwijaniu agile’owej kultury organizacyjnej z dużym naciskiem na feedback. W 2013 roku był współtwórcą Wytwórni, jednego z pierwszych polskich makerspace’ów, który koordynował do 2016 roku, w tym czasie prowadząc i biorąc udział w projektach design thinking (m.in. był managerem produktu Ławka+ w ramach Living Lab organizowanego przez Krakowski Park Technologiczny). W roku 2016 był członkiem Małopolskiej Rady Innowacji.

Krzysztof Raś, MBA

Krzysztof Raś, MBA

State Street | Head of Software Development, Robotics & AI

Absolwent Informatyki na krakowskiej AGH na wydziale EAIiE, programista i entuzjasta technologi, lider i przywódca z pasji. Niegdyś wykładowca na krakowskich uczelniach (WSE, WSEI), dziś trener, mentor Google, konsultant i regularny mówca na międzynarodowych konferencjach branżowych. Ekspert w budowaniu silnych kultur organizacyjnych. Założył i pełnił rolę Dyrektora Zarządzającego krakowskiego oddziału kalifornijskiej firmy Grid Dynamics. Obecnie odpowiedzialny za tworzenie pionu technologicznego w State Street w Polsce. Współzałożyciel Stowarzyszenia Talent Management in Tech.

Paweł Kowaluk

Paweł Kowaluk

Guidewire Software | Technical Writer

Technical writer w Guidewire Software. Działa w branży od 2008 roku, i zdobył doświadczenie jako technical writer, programista, project manager, konsultant i manager. Współzałożyciel soap! technical communication, członek zarządu ITCQF, jeden z autorów na techwriter.pl.
Remigiusz Dudek

Remigiusz Dudek

Luxoft Poland | Principal Software Quality Engineer

Pracujący w branży informatycznej od 2005 roku rozpoczął karierę w firmie IBM jako programista. Po roku zmienił profil z programistycznego na związany z jakością. Zaczynając jako tester a następnie lider testów, po dwóch latach pełnił rolę Specjalisty ds. jakości na poziomie laboratorium oprogramowania w Krakowie. Wtedy też rozpoczął swoją karierę jako szkoleniowiec. Początkowo prowadził szkolenia z zakresu “Ortogonalnej klasyfikacji defektów” oraz analiz jakości procesu, które wynikają z tej klasyfikacji. Jego praca została zwieńczona wystąpieniem na konferencji TestWarez w 2009 roku o tytule “Agile and ODC a match made in heaven”. Po roku pracy jako Specjalista ds. jakości objął pozycję Kierownika projektu (50 – 60 osób), którą piastował przez 1,5 roku. Pomimo, że praca w roli kierownika projektu nie wpasowała się w jego preferencje zawodowe, dała mu możliwość spojrzenia na proces wytwórczy oprogramowania z zupełnie innej perspektywy. W kolejnym roku (2011) rozpoczął pracę w firmie Luxoft dla klienta w sektorze bankowym, został włączony w proces wewnętrznej certyfikacji jako Trener o podwójnej specjalizacji: Zwinne metodyki rozwoju oprogramowania oraz jakość oprogramowania. Od momentu uzyskania certyfikatu trenera równolegle z pracą zawodową w dojrzałym, „zwinnym”, samoorganizującym sie środowisku (50+ osób w projekcie) prowadzi również działalność szkoleniową. Od roku 2013 pracuje jako szkoleniowiec w firmie szkoleniowej Code Sprinters, gdzie odpowiada za przeprowadzanie  i tworzenie szkoleń z zakresu zapewniania jakości w „zwinnym” środowisku wytwarzania oprogramowania.

dr Tomasz Orzechowski

dr Tomasz Orzechowski

EAIIB AGH | dr Nauk Technicznych

Doktor nauk technicznych w dyscyplinie biocybernetyka i inżynieria biomedyczna, absolwent informatyki AGH w Krakowie. Od kilkunastu lat zajmuje się tworzeniem produktów informatycznych w obszarze medtech związanych z przetwarzaniem i analizą danych. Posiada szerokie doświadczenie managerskie związane z budowaniem zespołów tworzących rozwiązania typu Data-Driven.

dr Andrzej Izworski

dr Andrzej Izworski

EAIIB AGH | Prorektor ds. Kształcenia

Adiunkt w Katedrze Automatyki i Inżynierii Biomedycznej na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej AGH w Krakowie. Prodziekan wydziału ds. kształcenia i współpracy z przemysłem. Zainteresowania badawcze: synteza mowy, informatyka medyczna, języki programowania, biometria.

Aleksandra Wiśniewska

Aleksandra Wiśniewska

Brainly | Director of People & Culture

Studiowała stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz psychologię na SWPS. Od 2008 roku jest związana z obszarem HR głównie w branży automotive oraz oil& gas. Zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach Valeo i FMC Technologies w różnych obszarach: rekrutacji, on-boardingu, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz wspierania procesów biznesowych. W 2014 dzięki Brainly odkryła świat start-upów i firm IT. Aktualnie jest odpowiedzialna za obszary People & Culture oraz Facilties w polskiej spółce Brainly. Poza pracą jest instruktorką harcerską w stopniu harcmistrzyni – pełniła w ZHP funkcje na poziomie lokalnym, regionalnym oraz krajowym. Zwolenniczka podejścia Open-Source HR.

Marcin Zabrzański

Marcin Zabrzański

Aptiv | Global HR Business Partner

Praktykę zawodową w obszarach HR zdobywał w firmach i organizacjach charytatywnych w Szkocji i Polsce. Obecnie pracuje w Aptiv, gdzie jest odpowiedzialny za zarządzanie HR w czterech globalnych departamentów firmy (Software i Systemy, Inżynieria Produkcji, Kontrola Produkcji i Logistyka, Zakupy) w segmencie Advanced Safety i User Experience. Poprzednio pracował w Motorola Solutions, gdzie w swojej ostatniej odpowiedzialny był za prowadzenie  polityki personalnej w regionach EMEA i APAC dla wybranych departamentów (Łańcuch Dostaw, Finanse, Zakupy). Wcześniej Marcin przez rok pracował również w Malezji, gdzie pełnił rolę HR Managera dla malezyjskiego oddziału. Współzałożyciel stowarzyszenia Talent Management in Tech. Absolwent Wydziału Edukacji Uniwersytetu Edynburskiego, gdzie ukończył studia magisterskie z zakresu Zarządzania Szkoleniami i Rozwojem. Wcześniej zdobył tytuł licencjata na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, odbywając w międzyczasie stypendium i staż na Bliskowschodnim Uniwersytecie Technicznym w Ankarze. Jego zainteresowania zawodowe obejmują obszar HR, z całą jego rozciągłością – szczególną uwagę natomiast poświęca zagadnieniom związanym z rozwojem pracowników.

Magdalena Kopyściańska

Magdalena Kopyściańska

Siili Solutions | HR Business Partner, Head of HR

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu w Strasburgu. Od prawie 13 lat związana z obszarem rozwoju pracowników. Doświadczenie zdobywała zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i mniejszych firmach o kulturze start-up’u. Od 6 lat związana z sektorem IT. Doświadczony trener, coach, assessor Assessment i Development Center. Entuzjastka rozwoju opartego na mocnych stronach. Od wielu lat z powodzeniem wdraża i rozwija liderów oraz menedżerów.

Iga Machalewska

Iga Machalewska

Luxoft Poland | Head of Learning Management Departament

Iga jest trenerką umiejętności psychospołecznych oraz kompetencji międzykulturowej. Ukończyła  Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim ze specjalizacją w psychologii akulturacji, a także programy szkoleniowe treningu międzykulturowego. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla biznesu, urzędników, członków służb mundurowych oraz studentów.

Temat wielokulturowości i adaptacji międzykulturowej jest jej pasją, którą rozwijała mieszkając i pracując w Chinach i Wielkiej Brytanii. Zawodowo bliskie są jej także kultury skandynawskie oraz kultura indyjska.

Na co dzień pracuje jako menedżerka L&D w międzynarodowej korporacji gdzie wspiera pracowników w rozwoju, odkrywaniu ich mocnych stron i zdobywaniu nowych umiejętności. Praca w tak zróżnicowanym narodowościowo środowisku dostarcza wiele wglądu w znaczenie różnic międzykulturowych w codziennej komunikacji.

Jest pasjonatką przedsiębiorczości społecznej, jedną z założycieli Interkulturalni
PL, organizacji pozarządowej skupiającej się na zarządzaniu różnorodnością i promującej rozwój społeczeństwa wielokulturowego i otwartego. Z powodzeniem inicjowała i zarządzała międzynarodowymi projektami z zakresu dialogu międzykulturowego i polityk antydyskryminacyjnych.

Mateusz Kwaśniewski

Mateusz Kwaśniewski

Mindventures| Trainer & Consultant

Od 2007 roku związany z branżą IT. Niezależny konsultant i trener w Bottega IT Minds. Swoje komercyjne doświadczenie zbierał w firmach tj. Sabre Holdings, British Sky Broadcasting czy Schibsted Tech Polska. Absolwent kierunku Elektronika i Telekomunikacja AGH. W swojej pracy łączy aspekty techniczne, biznesowe i przede wszystkim czynnik ludzki.

Michał Kordas

Michał Kordas

Luxoft | Software Quality Engineer

Absolwent kierunku informatyka stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zdobył doświadczenie jako tester manualny w Motorola Solutions oraz jako Quality Assurance i programista pracując w firmie Luxoft. Prelegent z tematyki zwinnego testowania na konferencjach krajowych i zagranicznych.

dr Ryszard Kołodziej

dr Ryszard Kołodziej

Project Management Institute (PMI®) | Dyrektor Krakowskiego Oddziału, Konsultant & Trener

Doświadczony konsultant i trener oraz menedżer z tytułem MBA oraz doktoratem z fizyki, pracujący w przeszłości na stanowiskach kierowniczych w firmach branży informatycznej, medycznej i konsultingowej. Doświadczenie doradcze i szkoleniowe zdobył w ciągu kilkunastu lat współpracy z firmami różnych branż oraz organizacjami non-profit (m.in. Comarch, Nokia Siemens Networks, DreamLab Onet, AON, Bahlsen Polska, Kopalnia Soli Wieliczka, Budostal-2, WSK PZL Świdnik, Muzeum Historyczne Miasta Krakowa) specjalizując się w zarządzaniu projektami i zarządzaniu strategicznym. Posiada certyfikaty PMI®: Project Management Professional (PMP®) oraz Agile Certified Professional (PMI-ACP®) a także PRINCE2 Practitioner. Aktualnie prezes firmy doradczo-szkoleniowej PM Development Center Sp. z o.o. oraz Dyrektor Oddziału Krakowskiego stowarzyszenia Project Management Institute (PMI®), a także wykładowca zarządzania.

Piotr Piasecki

Piotr Piasecki

Business Doctors | Trainer & Consultant

Ekspert zarządzania i przywództwa, ekspert branży usług rozwojowych, konsultant, trener. Ma za sobą wieloletnią praktykę menedżerską w biznesie. Był wieloletnim wykładowcą ICAN INSTITIUTE (wydawca Harward Business Review). Jest współtwórcą i prezesem POLSKIEJ IZBY FIRM SZKOLENIOWYCH, członkiem Rady Interesariuszy ZSK, Rady ds. Kompetencji w PARP oraz Radcą Krajowej Izby Gospodarczej.  Współpracuje z wieloma instytucjami otoczenia biznesu i edukacji. Zrealizował szereg inicjatyw badawczych i popularyzatorskich w obszarze „lifelong learning” i zmian organizacyjnych.  Jest autorem licznych wystąpień i publikacji związanych z Zarządzaniem i rozwojem, rynkiem usług rozwojowych i edukacji pozaformalnej. Jest  współautorem książki „Sensotwórczość”. Opracował autorską koncepcję „Kapitalnej firmy”, modelu kompetencji liderów zmiany oraz koncepcję „Przywództwa 7 planet”. Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm. Pracuje jako konsultant, trener i coach kadry menedżerskiej. Zrealizował szereg projektów min. w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania zmianą, zmiany kultury organizacyjnej budowania zespołów wysokiej efektywności. Zrealizował szereg projektów rozwoju umiejętności menedżerskich i przywódczych. Korzysta z wielu (w tym autorskich) metod i narzędzi planowania strategicznego, wyznaczania celów i planowania działań oraz wdrażania zmian. Stosuje metody wspomagające efektywność organizacji w tym grupowego i indywidualnego rozwiązywania problemów oraz metodę uczenia się przez działanie (Action Learning). Stosuje własną, coachingową metodę indywidualnego wsparcia rozwoju i efektywności menedżerów. Jest akredytowanym konsultantem INSIGHTS DISCOVERY. Interesuje się kapitałem intelektualnym i organizacjami opartymi na wiedzy.

Andrzej Domagała

Andrzej Domagała

Profaea | Consultant & Trainer

Trener i konsultant w firmie Profaea. Od 13 lat zajmuje się trenowaniem i doradzaniem korporacjom oraz przedsiębiorstwom z sektora MŚP w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim. Certyfikowany trener w metodzie Action Learning. Używa tej metody  m. in. przygotowując i pomagając wdrażać zmiany w organizacjach. W latach 2013 i 2014 w ramach projektu Małopolska Akademia Menedżera prowadził wysoko oceniane treningi z zakresu zarządzanie zmianą,. Akredytowany doradca PARP w obszarze Corporate Social Responsibility. Jest  współautorem strategii zarządzania wiekiem przygotowanej na zlecenie jednego z największych banków w Polsce.

Piotr Sarecki

Piotr Sarecki

Trisar| Manager Programów i Projektów

Menedżer programów i projektów w dziedzinie zarządzania zmianą.

Właściciel firmy konsultingowo-szkoleniowej Trisar. Przez 13 lat budował struktury i zarządzał oddziałami zagranicznych firm w Polsce (HSBC, Sabre, Hewitt, Aon) oraz doradzał klientom w projektach z zakresu zmiany organizacyjnej, restrukturyzacji i transformacji. Wykładowca AGH i Trener Biznesowy, licencjonowany trener Management 3.0 i Lean Kanban, absolwent UJ (Zarządzanie) i Oxford Brookes University (Executive MBA). Współzałożyciel i Członek zarządu Stowarzyszenia Talent Management in Tech.

Marcel Dziedzic

Marcel Dziedzic

UXTalks | UX Consultant

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie (kierunek: Automatyka i Robotyka). Od ponad 10 lat zajmuje się projektowaniem interfejsów użytkownika.
Przeprowadził kilkadziesiąt autorskich szkoleń z zakresu projektowania interfejsów, użyteczności, User Experience oraz interfejsów mobilnych, w których uczestniczyło ponad 600 osób.
Prowadzi zajęcia dydaktyczne na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uniwersytecie Jagiellońskim. Mówi dużo. Czyta więcej. Działa sprawnie.
Entuzjasta prostoty oraz Dave Matthews Band.
Barbara Globisz - Durawa

Barbara Globisz - Durawa

Objectivity - HR Business Partner

Absolwentka Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS, HRowiec, trener. Zwolenniczka rozwoju opartego na mocnych stronach i indywidualnego podejścia do ludzi.
Od ponad 5 lat pracuje w HR – głównie w branży IT, obecnie jako HR Business Partner w firmie Objectivity Bespoke Specialists, gdzie wspiera liderów i menedżerów we wszystkich zadaniach związanych z zarządzaniem ludźmi. W zespole Development & Retain odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzanie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich oraz za wdrażanie i rozwijanie nowych liderów.

dr Marek Benio

dr Marek Benio

GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych

Prawnik, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, doktor nauk ekonomicznych, od początku pracy zawodowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. Zainteresowania naukowe obejmują ubezpieczenia społeczne, prawo pracy, politykę zatrudnienia, dialog społeczny, zarządzanie publiczne. Specjalizuje się w badaniach porównawczych systemów emerytalnych, a na gruncie prawa europejskiego – w delegowaniu pracowników w ramach swobody świadczenia usług oraz w koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Honorowy członek Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Ubezpieczenia Społecznego, fundator Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej, współzałożyciel i wiceprezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy. Propagator debat oksfordzkich, organizator wielu konferencji krajowych i międzynarodowych.

dr Bartłomiej Biga

dr Bartłomiej Biga

GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych

Stopień doktora nauk ekonomicznych uzyskał na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie po obronie w maju 2014 r. rozprawy pt. „Ekonomiczna i społeczna analiza prawa ochrony wynalazków”. Ukończył także dwa jednolite magisterskie kierunki studiów – prawo oraz administrację – na Uniwersytecie Jagiellońskim, a ponadto aplikację adwokacką w Krakowskiej Izbie Adwokackiej, gdzie po zdanym egzaminie został wpisany na listę adwokatów. Od października 2014 r. zatrudniony jako adiunkt w Katedrze Gospodarki i Administracji Publicznej (obecnie Katedrze Administracji Publicznej). Udziela się także jako ekspert w think tanku Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego. Specjalizacja naukowa: ekonomiczna analiza prawa, prawo własności intelektualnej (w szczególności ochrona wynalazków i prawo autorskie), zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstw, efektywność polityk publicznych, działania na rzecz poprawy jakości legislacji, ekonomia kultury.

dr Joanna Pyrkosz - Pacyna

dr Joanna Pyrkosz - Pacyna

WH AGH - Psycholog

Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii. Adiunkt w Katedrze Socjologii Gospodarki i Komunikacji Społecznej na AGH. Współautorka i realizatorka projektu badawczego „Psychologiczne aspekty przedsiębiorczości. Motywy, mechanizmy i konsekwencje aktywności Przedsiębiorczej” realizowanego na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 2010-2015 opiekun specjalności „Psychologia organizacji” w Instytucie Psychologii, UJ. Autorka i koordynatorka wielu projektów rozwojowych dla Uczelni wyższych finansowanych ze środków UE. Członek zespołu realizującego projekt „Bilans Kompetencji”. Wykładowca przedmiotów: Psychologia biznesu, Psychologia pracy, Psychologia przedsiębiorczości i innowacji. Obecnie realizuje projekty badawcze w zakresie udziału kobiet i mężczyzn w naukach ścisłych.

prof. Maria Nawojczyk

prof. Maria Nawojczyk

WH AGH - Socjolog

Profesor Wydziału Humanistycznego AGH. Jej zainteresowania obejmują zagadnienia z zakresu socjologii ekonomicznej, socjologii pracy i zarządzania, zarządzania międzykulturowego, metodologii, statystyki, metod ilościowych w socjologii, socjofizyki oraz społecznych i kulturowych aspektów nowych technologii. Aktywny członek towarzystw socjologicznych: 19962001 przewodnicząca Oddziału Toruńskiego PTS, od 2009-2011 członek zarządu Oddziału Krakowskiego PTS, od 2005-2009 współ-przewodnicząca a w latach 2011-2015 przewodnicząca Komitetu Badawczego Socjologii Ekonomicznej ESA (Europejskiego Towarzystwa Socjologicznego). Autorka wielu publikacji naukowych. Prywatnie entuzjastka podróżowania po bliższych i dalszych zakątkach świata, odkrywania nowych smaków i kolorów z przyjemnością powracająca do Krakowa.

IT Business Management AGH

wh@agh.edu.pl

+48 12 617 4250

Gramatyka 8a

30-071 Kraków