KADRA WYKŁADOWCÓW

IT BUSINESS MANAGEMENT
Justyna Pawlak-Mihułka

Justyna Pawlak-Mihułka

Opiekun Merytoryczny | Talent Management in Tech CEO

Opiekun merytoryczny i pomysłodawca studiów podyplomowych IT Business Management oraz Talent Management in Tech Companies na Wydziale Humanistycznym AGH.  Ekspert w zakresie talent development, budowania strategii talent acquisition, mapowania rynku pracy pod kątem potencjału rekrutacyjnego, doradztwa zawodowego. Zrealizowała projekty konsultingowe dla wielu firm o globalnym i lokalnym zasięgu, takich jak: Microsoft, Google, ABB, CodeWise, Thomson Reuters, EPAM Systems, UBS, Sher.ly. Prezes i współzałożyciel stowarzyszenia Talent Management in Tech. Propagatorka zwinnych metodyk zarządzania projektami, idei Management 3.0 oraz samo-zarządzalnych zespołów w ramach organizacji turkusowych.

dr Piotr Prokopowicz

dr Piotr Prokopowicz

UJ | HR & Leadership Expert

Psycholog i socjolog organizacji, trener, doradca i mówca. Praktyk biznesu, autor i redaktor dziesiątek opracowań, książek i artykułów na temat zarządzania, doświadczenie praktyczne i akademickie zdobywał po obydwu stronach Atlantyku – w Nowym Jorku, Kopenhadze, Halifax i Krakowie. Realizował projekty doradcze i szkoleniowe dla ponad setki firm, organizacji pozarządowych i publicznych. Autor książki „Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach, czyli 33 zasady skutecznego naboru pracowników”, pierwszego i jedynego w Polsce opracowania na temat zastosowania wyników badań naukowych w praktyce rozwoju procesów personalnych.  Członek Center for Evidence-Based Management, European Association of Work and Organizational Psychology oraz Society for Industrial and Organizational Psychology.

Krystyna Pietrzykowska

Krystyna Pietrzykowska

Motorola Solutions | Senior Software Engineering Manager

Przebyła drogę od software designera i dewelopera do dyrektora departamentu inżynierii oprogramowania w Motorola Solutions. Czyni to ją jedną z najbardziej wpływowych kobiet w segmencie nowych technologii. Absolwentka AGH w Krakowie, gdzie była jedyną studentką wśród 80 mężczyzn. Na co dzień zarządza departamentem liczącym ponad 150 informatyków.  „W swoim otoczeniu staram się stworzyć zespół idealny” – mówi. Rekrutuje do niego osoby zdolne do niestandardowego myślenia i odważnych działań. „Obserwuję ludzi i patrzę, wspieram ich w odkrywaniu własnego potencjału, tego w czym są najlepsi”.

prof. Andrzej Blikle

prof. Andrzej Blikle

Europejska Akademia Nauk | Prof. zw.

W latach 1990-2010 prezes A. Blikle Sp. z o.o. Honorowy prezes stow. Inicjatywa Firm Rodzinnych i C. im. Adama Smitha. „Człowiek Jakości Roku 2010”. Jego „Doktryna jakości” uzyskała nagrodę Najlepszy poradnik ekonomiczny w konkursie Economicus 2015 oraz nagrodę Kol. Nauk o Przedsiębiorstwie SGH Za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-15.

Wojciech Mach

Wojciech Mach

Luxoft Poland | General Manager Central Europe

Dyrektor Zarządzający Luxoft w Europie Centralnej od 2016 roku. Odpowiada za rozwój centrów biznesowych firmy w Polsce, Rumunii i Bułgarii. W sumie podlega mu około 4 tys. osób, co stanowi blisko 1/3 wszystkich pracowników Luxoft globalnie. Równocześnie od 2012 roku pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego firmy w Polsce. Pod przywództwem Wojciecha Macha polski oddział stał się jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się jednostek Luxoft na świecie. Wojciech Mach kieruje relacjami z kluczowymi klientami i partnerami Luxoft w regionie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi jednostkami biznesowymi, specjalizującymi się w dostarczaniu usług IT. Do jego specjalności należy strategiczne zarządzanie szybko rozwijającymi się organizacjami – zarówno na polskim, jak i globalnym rynku, zarządzanie zmianą oraz budowanie zaangażowania pracowników.

dr Joanna Heidtman

dr Joanna Heidtman

Business Doctors | Trainer & Consultant

Psycholog i socjolog, doktor nauk humanistycznych. Wiedzę i doświadczenie zdobywała min. w University of South Carolina i Cornell University w USA. Ukończyła studia magisterskie na kierunkach psychologia i socjologia na UJ. Doktorat  obroniła na Wydziale Socjologii UJ. W Zakładzie Badania  Procesów Grupowych UJ prowadziła przez 10 lat badania dotyczące konfliktów i dynamiki grupowej. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych SWPS „Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji” oraz na kierunku psychologia Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera. Jest stypendystką Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, Fundacji Batorego oraz Fundacji Kościuszkowskiej. Realizowała projekty badawcze przy udziale Komitetu Badań Naukowych oraz przy wsparciu Stypendium Badawczego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od wielu lat jako współzarządzający firmy konsultingowej HEIDTMAN&PIASECKI realizuje projekty doradcze i rozwojowe w organizacjach, wykorzystując wiedzę psychologiczną w obszarze psychologii społecznej, psychologii zarządzania i przywództwa. Są to min. programy głębokiej diagnozy kultury organizacyjnej, rozwoju przywództwa oraz umiejętności i kompetencji menedżerskich. Jej publikacje pojawiały się w głównych pismach naukowych w obszarze socjologicznej psychologii społecznej w USA („Sociological Perspectives”, „Sociological Focus”) i w Polsce („Studia Socjologiczne”). Obecnie współpracuje z Harvard Business Review Polska,  magazynem „Coaching”, „Sens” i „Personel i Zarządzanie”. Jest współzałożycielem Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego. Tworzy narzędzia rozwoju kompetencji liderskich bazujące na wiedzy psychologicznej i oraz na doświadczeniach zebranych w organizacjach. www.businessdoctors.pl

Sławek Sobótka

Sławek Sobótka

Bottega IT Minds | Owner

Od 14 lat zawodowo zajmuje się projektowaniem i implementacją systemów informatycznych klasy enterprise. Od 9 lat prowadzi firmę szkoleniowo doradczą zrzeszającą 50 ekspertów z branży IT. Absolwent studiów magisterskich na wydziale Informatyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studiów podyplomowych z zakresu projektowania systemów informatycznych na Politechnice Warszawskiej.

Bartosz Czerwiński

Bartosz Czerwiński

SmartRecruiters | Director of Software Development

Konsultant i trener w dziedzinie wytwarzania oprogramowania. Absolwent kierunku Informatyka na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Doświadczenie w branży IT, z którą związany jest od ponad 13 lat zdobywał jako administrator, programista, lider techniczny, konsultant, trener oraz menadżer IT. Obecnie dyrektor w dziale wytwarzania oprogramowania w SmartRecruiters Inc. w Krakowie. Prelegent na międzynarodowych konferencjach branżowych.

Jakub Kubryński

Jakub Kubryński

Devskiller | CEO

Od ponad 13 lat zawodowo związany z rozwojem oprogramowania. Konsultant, architekt, trener i przedsiębiorca. Doświadczenie zdobywał m.in. w Orange, Outbox czy Grupie Allegro.  Regularnie prelegent na międzynarodowych konferencjach informatycznych.

John Cieślik-Bridgen

John Cieślik-Bridgen

Estimote | VP of Culture, Agile Coach

Nearly 20 years professional experience as an engineer and leader. Two Masters level degrees, one from Oxford University (where I won a Scholarship for First Class Honors in first public examinations), plus a Distinction in Computer Science. I’ve worked as an engineer on some of the biggest, most complex transactional systems on the internet, handling billions of dollars of transactions, and was responsible for transforming Spotify’s approach to Continuous Delivery as one of the first agile coaches they hired. Certified Scrum Master (100% in examination), I have trained with some of the world’s leading experts in Agile and Lean. Have worked with dozens of startups, giving me very broad experience in our industry.

Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski

Spectacular Speaking |Keynote Speaker

Mówca inspiracyjny, autor, mentor i trener. W latach 2011-2016 wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i dyrektor programowy międzynarodowego Spectacular Speaking oraz Festiwalu Inspiracji. Jest jednym z niewielu mówców-informatyków, którzy potrafią jednocześnie być kompetentni i… zrozumiani. W 2012 roku dotarł do finałowej szóstki najlepszych mówców Mistrzostw Europy w Bonn. W 2013 roku został Mistrzem Polski w konkursie przemówień improwizowanych po polsku i Wicemistrzem Polski w konkursie przemówień improwizowanych po angielsku. Rocznie prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji oraz mentoruje Klientów wyższego szczebla zarządzania, pomagając w sytuacjach „podbramkowych”. Działając na styku biznesu, sprzedaży i obsługi Klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami w międzynarodowych środowiskach. Jego mowy uświetniały prestiżowe wydarzenia m.in.: TEDx, Spectacular Speaking, Pełna Moc Możliwości, VI Kongres Business Intelligence, Diamenty Sprzedaży oraz wiele mniejszych ogólnopolskich konferencji. Jest zapraszany na sceny , gdzie przemawia obok najlepszych polskich i światowych mówców: Briana Tracy, Roberta Cialdiniego, Jacka Walkiewicza, Marka Skały, Roberta Kroola, Szymona Kudły i innych.

Krzysztof Raś, MBA

Krzysztof Raś, MBA

TMiT | Independent Consultant & Advisor

Programista z wykształcenia (jest absolwentem Informatyki na krakowskiej AGH na wydziale EAIiE), entuzjasta technologii z zamiłowania, lider i przywódca z pasji. Niegdyś wykładowca na krakowskich uczelniach (WSE, WSEI), dziś trener, mentor, konsultant i regularny mówca na międzynarodowych konferencjach branżowych. Ekspert w budowaniu silnych kultur organizacyjnych. Założył i pełnił rolę Dyrektora Zarządzającego krakowskiego oddziału kalifornijskiej firmy Grid Dynamics.

Paweł Kowaluk

Paweł Kowaluk

3di Poland | Technical Director

Konsultant w dziedzinie dokumentacji technicznej, obecnie dyrektor techniczny w 3di Zarządzanie Informacją Sp. z o.o. Działa w branży od 2008 roku, i zdobył doświadczenie jako technical writer, programista, project manager i manager. Współzałożyciel soap! technical communication, członek zarządu ITCQF, jeden z autorów na techwriter.pl.

Remigiusz Dudek

Remigiusz Dudek

Luxoft Poland | Principal Software Quality Engineer

Pracujący w branży informatycznej od 2005 roku rozpoczął karierę w firmie IBM jako programista.  Po roku zmienił profil z programistycznego na związany z jakością. Zaczynając jako tester a następnie lider testów, po dwóch latach pełnił rolę Specjalisty ds. jakości na poziomie laboratorium oprogramowania w Krakowie. Wtedy też rozpoczął swoją karierę jako szkoleniowiec. Początkowo prowadził szkolenia z zakresu “Ortogonalnej klasyfikacji defektów” oraz analiz jakości procesu, które wynikają z tej klasyfikacji. Jego praca została zwieńczona wystąpieniem na konferencji TestWarez w 2009 roku o tytule “Agile and ODC a match made in heaven”. Po roku pracy jako Specjalista ds. jakości objął pozycję Kierownika projektu (50 – 60 osób), którą piastował przez 1,5 roku. Pomimo, że praca w roli kierownika projektu nie wpasowała się w jego preferencje zawodowe, dała mu możliwość spojrzenia na proces wytwórczy oprogramowania z zupełnie innej perspektywy. W kolejnym roku (2011) rozpoczął pracę w firmie Luxoft dla klienta w sektorze bankowym, został włączony w proces wewnętrznej certyfikacji jako Trener o podwójnej specjalizacji: Zwinne metodyki rozwoju oprogramowania oraz jakość oprogramowania. Od momentu uzyskania certyfikatu trenera równolegle z pracą zawodową w dojrzałym, „zwinnym”, samoorganizującym sie środowisku (50+ osób w projekcie) prowadzi również działalność szkoleniową. Od roku 2013 pracuje jako szkoleniowiec w firmie szkoleniowej Code Sprinters, gdzie odpowiada za przeprowadzanie  i tworzenie szkoleń z zakresu zapewniania jakości w „zwinnym” środowisku wytwarzania oprogramowania.

dr Tomasz Orzechowski

dr Tomasz Orzechowski

EAIIB AGH | dr Nauk Technicznych

Doktor nauk technicznych w dyscyplinie biocybernetyka i inżynieria biomedyczna, absolwent informatyki AGH w Krakowie. Od kilkunastu lat zajmuje się tworzeniem produktów informatycznych w obszarze medtech związanych z przetwarzaniem i analizą danych. Posiada szerokie doświadczenie managerskie związane z budowaniem zespołów tworzących rozwiązania typu Data-Driven.

dr Andrzej Izworski

dr Andrzej Izworski

EAIIB AGH | Adiunkt

Adiunkt w Katedrze Automatyki i Inżynierii Biomedycznej na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej AGH w Krakowie. Prodziekan wydziału ds. kształcenia i współpracy z przemysłem. Zainteresowania badawcze: synteza mowy, informatyka medyczna, języki programowania, biometria.

Mateusz Kwaśniewski

Mateusz Kwaśniewski

Mindventures| Trainer & Consultant

Od 2007 roku związany z branżą IT. Niezależny konsultant i trener w Bottega IT Minds. Swoje komercyjne doświadczenie zbierał w firmach tj. Sabre Holdings, British Sky Broadcasting czy Schibsted Tech Polska. Absolwent kierunku Elektronika i Telekomunikacja AGH. W swojej pracy łączy aspekty techniczne, biznesowe i przede wszystkim czynnik ludzki.

Michał Kordas

Michał Kordas

Luxoft | Software Quality Engineer

Absolwent kierunku informatyka stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zdobył doświadczenie jako tester manualny w Motorola Solutions oraz jako Quality Assurance i programista pracując w firmie Luxoft. Prelegent z tematyki zwinnego testowania na konferencjach krajowych i zagranicznych.

Piotr Sarecki

Piotr Sarecki

Aon | Transformation & Change Manager

Menedżer programów i projektów w dziedzinie zarządzania zmianą. Zajmuje się budowaniem globalnych modeli biznesowych i ich wdrażaniem w wielu lokalizacjach, zarządzaniem programami i zmianą w przedsiębiorstwie. Specjalizuje się w wewnętrznych, strategicznych fuzjach i przejęciach, automatyzacji procesów biznesowych i usprawnianiu komunikacji w firmie. W przeszłości budował od podstaw oddziały międzynarodowych korporacji w Polsce (HSBC, Sabre i Aon), zajmując się przenoszeniem funkcji biznesowych i bieżącym zarządzaniem operacyjnym. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i Oxford Brookes University (Executive MBA), wykładowca na studiach Talent Management in Tech na AGH.

Andrzej Domagała

Andrzej Domagała

Profaea | Consultant & Trainer

Trener i konsultant w firmie Profaea. Od 13 lat zajmuje się trenowaniem i doradzaniem korporacjom oraz przedsiębiorstwom z sektora MŚP w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim. Certyfikowany trener w metodzie Action Learning. Używa tej metody  m. in. przygotowując i pomagając wdrażać zmiany w organizacjach. W latach 2013 i 2014 w ramach projektu Małopolska Akademia Menedżera prowadził wysoko oceniane treningi z zakresu zarządzanie zmianą,. Akredytowany doradca PARP w obszarze Corporate Social Responsibility. Jest  współautorem strategii zarządzania wiekiem przygotowanej na zlecenie jednego z największych banków w Polsce.

Tomasz Krakowczyk

Tomasz Krakowczyk

Consultant & Business Trainer, Agility Coach

Konsultant i trener biznesu. Absolwent programu rozwoju liderów realizowanego w USA przez The John Maxwell Team, gdzie uzyskał Certified John Maxwell Team Coach, Teacher and Trainer w zakresie rozwoju przywódców w organizacjach. Posiada certyfikację Theory of Constraints oraz jest certyfikowanym Scrum Masterem. Posiada ponad 8-letnie w zarządzaniu zespołami projektowymi. Doświadczeniem tym dzieli się ze swoimi klientami pracując jako doradca, trener i wykładowca z zakresu zarządzania projektami, zarządzania strategicznego i przywództwa. Pracował dla polskich firm, przedsiębiorstw z kapitałem zagranicznym, organizacji pozarządowych oraz dla jednej z największych agencji rządowych.  Zwolennik budowania „zwinnych” organizacji. W roli project/program managera, doradcy i trenera pracował m.in. dla takich firmami jak: Ikea Polska, Bayer Sp. z o.o., Top-Gym Sp. j., Avenir Medical S.C. – Twoje Soczewki, Szkoła Inwestowania, Sonel SA,, Media Markt, Volvo Cars, Future Processing Sp. z o.o., Objectivity Sp. z o.o., Poli-Eco Sp. z o.o., STX Next Sp. z o.o., Wyższa Szkoła Bankowe we Wrocławiu i Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.

Mateusz Pawlak

Mateusz Pawlak

Rzeczpospolita | Redaktor Działu Ekonomicznego

Od 2010 roku jest dziennikarzem ekonomicznym w Gremi Media (dawniej Presspublica), który jest wydawcą m.in. “Rzeczpospolitej” i “Parkietu”. Zajmuje się tematyką finansową, głównie rynkiem ubezpieczeń, a także obszarem związanym z kapitałową częścią systemu emerytalnego oraz długoterminowym oszczędzaniem i inwestowaniem. W 2016 roku został nagrodzony w kategorii Dziennikarz Roku przez zrzeszającą TFI Izbę Zarządzających Funduszami i Aktywami. Karierę zaczynał w agencji Reutera, jeszcze w trakcie studiów. Jest absolwentem Ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Geografii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma status kandydata w programie Chartered Financial Analyst (passed level I-st)

dr Seweryn Rudnicki

dr Seweryn Rudnicki

WH AGH | Socjolog, Design Thinking Expert

Social scientist and researcher. Associate profesor at AGH University of Science and Technology. Co-founder of Between the Signs – a semiotic consultancy. Has 12 years of experience in social, market and UX research for clients such as: PZU, Tesco, VML, S4, Schulz, TNS Polska, Union Investment, Ministry of Infrastructure and Development, Krakow Technology Park. As a scientist has done extensive research on application of scientific knowledge in practice.

Aleksandra Wiśniewska

Aleksandra Wiśniewska

Brainly | HR Manager, HR Business Partner

Studiowała stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz psychologię na SWPS. Od 2008 roku jest związana z obszarem HR głównie w branży automotive oraz oil& gas. Zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach Valeo i FMC Technologies w różnych obszarach: rekrutacji, on-boardingu, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz wspierania procesów biznesowych. W 2014 dzięki Brainly odkryła świat start-upów i firm IT. Aktualne jest odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie HRowe zespołu międzynarodowego w Brainly. Poza pracą jest instruktorką harcerską w stopniu harcmistrzyni – pełniła w ZHP funkcje na poziomie lokalnym, regionalnym oraz krajowym. Zwolenniczka podejścia Open-Source HR.

Marcin Zabrzański

Marcin Zabrzański

Motorola Solutions Polska | HR Business Partner Lead

Absolwent Wydziału Edukacji Uniwersytetu Edynburskiego, gdzie ukończył studia magisterskie z zakresu Zarządzania Szkoleniami i Rozwojem. Wcześniej zdobył tytuł licencjata na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, odbywając w międzyczasie stypendium i staż na Bliskowschodnim Uniwersytecie Technicznym w Ankarze. Praktykę zawodową w obszarach HR zdobywał w firmach prywatnych i organizacjach charytatywnych w Szkocji i Polsce. Obecnie pracuje w malezyjskim oddziale firmy Motorola Solutions, gdzie aktywnie współtworzy politykę personalną ponad 1600-osobowego oddziału firmy, pełniąc rolę krajowego biznes partnera. Jednocześnie odpowiedzialny jest za zarządzanie działaniami HR w globalnych departamentach łańcucha logistycznego. Jego zainteresowania zawodowe obejmują obszar HR, z całą jego rozciągłością – szczególną uwagę natomiast poświęca zagadnieniom związanym z rozwojem pracowników.

Magdalena Kopyściańska

Magdalena Kopyściańska

Objectivity | HR People Development Leader

Od ponad 12 lat związana z obszarem rozwoju pracowników. Doświadczony trener, coach, assessor Assessment i Development Center. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu w Strasburgu. W Objectivity odpowiada za projekty rozwojowe i retencyjne. Entuzjastka rozwoju opartego na mocnych stronach. Od wielu lat z powodzeniem wdraża i rozwija liderów i menedżerów.

Barbara Globisz - Durawa

Barbara Globisz - Durawa

Objectivity - HR Business Partner

Absolwentka Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS, HRowiec, trener. Zwolenniczka rozwoju opartego na mocnych stronach i indywidualnego podejścia do ludzi.
Od ponad 5 lat pracuje w HR – głównie w branży IT, obecnie jako HR Business Partner w firmie Objectivity Bespoke Specialists, gdzie wspiera liderów i menedżerów we wszystkich zadaniach związanych z zarządzaniem ludźmi. W zespole Development & Retain odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzanie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich oraz za wdrażanie i rozwijanie nowych liderów.

dr Marek Benio

dr Marek Benio

GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych

Prawnik, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, doktor nauk ekonomicznych, od początku pracy zawodowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. Zainteresowania naukowe obejmują ubezpieczenia społeczne, prawo pracy, politykę zatrudnienia, dialog społeczny, zarządzanie publiczne. Specjalizuje się w badaniach porównawczych systemów emerytalnych, a na gruncie prawa europejskiego – w delegowaniu pracowników w ramach swobody świadczenia usług oraz w koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Honorowy członek Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Ubezpieczenia Społecznego, fundator Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej, współzałożyciel i wiceprezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy. Propagator debat oksfordzkich, organizator wielu konferencji krajowych i międzynarodowych.

dr Bartłomiej Biga

dr Bartłomiej Biga

GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych

Stopień doktora nauk ekonomicznych uzyskał na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie po obronie w maju 2014 r. rozprawy pt. „Ekonomiczna i społeczna analiza prawa ochrony wynalazków”. Ukończył także dwa jednolite magisterskie kierunki studiów – prawo oraz administrację – na Uniwersytecie Jagiellońskim, a ponadto aplikację adwokacką w Krakowskiej Izbie Adwokackiej, gdzie po zdanym egzaminie został wpisany na listę adwokatów. Od października 2014 r. zatrudniony jako adiunkt w Katedrze Gospodarki i Administracji Publicznej (obecnie Katedrze Administracji Publicznej). Udziela się także jako ekspert w think tanku Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego. Specjalizacja naukowa: ekonomiczna analiza prawa, prawo własności intelektualnej (w szczególności ochrona wynalazków i prawo autorskie), zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstw, efektywność polityk publicznych, działania na rzecz poprawy jakości legislacji, ekonomia kultury.

dr Joanna Pyrkosz - Pacyna

dr Joanna Pyrkosz - Pacyna

WH AGH - Psycholog

Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii. Adiunkt w Katedrze Socjologii Gospodarki i Komunikacji Społecznej na AGH. Współautorka i realizatorka projektu badawczego „Psychologiczne aspekty przedsiębiorczości. Motywy, mechanizmy i konsekwencje aktywności Przedsiębiorczej” realizowanego na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 2010-2015 opiekun specjalności „Psychologia organizacji” w Instytucie Psychologii, UJ. Autorka i koordynatorka wielu projektów rozwojowych dla Uczelni wyższych finansowanych ze środków UE. Członek zespołu realizującego projekt „Bilans Kompetencji”. Wykładowca przedmiotów: Psychologia biznesu, Psychologia pracy, Psychologia przedsiębiorczości i innowacji. Obecnie realizuje projekty badawcze w zakresie udziału kobiet i mężczyzn w naukach ścisłych.

prof. Maria Nawojczyk

prof. Maria Nawojczyk

WH AGH - Socjolog

Profesor Wydziału Humanistycznego AGH. Jej zainteresowania obejmują zagadnienia z zakresu socjologii ekonomicznej, socjologii pracy i zarządzania, zarządzania międzykulturowego, metodologii, statystyki, metod ilościowych w socjologii, socjofizyki oraz społecznych i kulturowych aspektów nowych technologii. Aktywny członek towarzystw socjologicznych: 19962001 przewodnicząca Oddziału Toruńskiego PTS, od 2009-2011 członek zarządu Oddziału Krakowskiego PTS, od 2005-2009 współ-przewodnicząca a w latach 2011-2015 przewodnicząca Komitetu Badawczego Socjologii Ekonomicznej ESA (Europejskiego Towarzystwa Socjologicznego). Autorka wielu publikacji naukowych. Prywatnie entuzjastka podróżowania po bliższych i dalszych zakątkach świata, odkrywania nowych smaków i kolorów z przyjemnością powracająca do Krakowa.

Marcel Dziedzic

Marcel Dziedzic

UXTalks | UX Consultant

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie (kierunek: Automatyka i Robotyka). Od ponad 10 lat zajmuje się projektowaniem interfejsów użytkownika.
Przeprowadził kilkadziesiąt autorskich szkoleń z zakresu projektowania interfejsów, użyteczności, User Experience oraz interfejsów mobilnych, w których uczestniczyło ponad 600 osób.
Prowadzi zajęcia dydaktyczne na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uniwersytecie Jagiellońskim. Mówi dużo. Czyta więcej. Działa sprawnie.
Entuzjasta prostoty oraz Dave Matthews Band.

IT Business Management AGH

wh@agh.edu.pl

+48 12 617 4250

Gramatyka 8a

30-071 Kraków