Opiekun merytoryczny i pomysłodawca studiów podyplomowych IT Business Management oraz Talent Management in Tech Companies na Wydziale Humanistycznym AGH. Partner i współzałożyciel Freenovation.org. Ekspert w zakresie diagnozy i wdrażania kultury innowacji, przywództwa, talent development i budowania strategii HR. Dyrektor Programowy FRONT EDGE Innovation & Leadership Summit.
Zrealizowała projekty konsultingowe dla firm o globalnym i lokalnym zasięgu, takich jak: Microsoft, UBS, Google, ABB, Codewise, Epam Systems, Air Liquid, Thomson Reuters, IBM, Gremi Media (Rzeczpospolita). Propagatorka zwinnych metodyk zarządzania projektami, idei Management 3.0 oraz samo-zarządzalnych zespołów w ramach organizacji horyzontalnych.
dr Piotr Prokopowicz
UJ, University of Maryland, Freenovation Innovation Culture & Leadership Expert
Psycholog i socjolog organizacji, trener, doradca i mówca. Praktyk biznesu, autor i redaktor dziesiątek opracowań, książek i artykułów na temat zarządzania, doświadczenie praktyczne i akademickie zdobywał po obydwu stronach Atlantyku – w Nowym Jorku, Kopenhadze, Halifax i Krakowie. Realizował projekty doradcze i szkoleniowe dla ponad setki firm, organizacji pozarządowych i publicznych. Autor książki „Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach, czyli 33 zasady skutecznego naboru pracowników", pierwszego i jedynego w Polsce opracowania na temat zastosowania wyników badań naukowych w praktyce rozwoju procesów personalnych. Członek Center for Evidence-Based Management, European Association of Work and Organizational Psychology oraz Society for Industrial and Organizational Psychology.
Paweł Brodziński
Lunar Logic | CEO
Doświadczony lider zespołów tworzących oprogramowanie. W swojej karierze zarządzał zespołami od kilku do 150 inżynierów. Formalnie jest prezesem Lunar Logic. Formalnie, bo Lunar Logic jest organizacją, która funkcjonuje bez menadżerów jakiegokolwiek szczebla. I nie jest to jedyna rzecz, która jest w Lunarze nietypowa.
Jest pionierem zarówno w obszarach tzw. organizational design (m.in. Radical Self-Organization) jak i organizacji pracy (m.in. Portfolio Kanban, pierwsze wdrożenie Kanbana w IT w Polsce).
Paweł jest popularnym prelegentem na konferencjach w kraju i za granicą. Pod adresem brodzinski.com można znaleźć jego bloga gdzie dzieli się swoimi doświadczeniami.
Wojciech Mach
GFT Group | Managing Director
Były Dyrektor Zarządzający Luxoft w Europie Centralnej, gdzie odpowiada za rozwój centrów biznesowych firmy w Polsce, Rumunii i Bułgarii. W sumie podlegało mu około 4 tys. osób, co stanowi blisko 1/3 wszystkich pracowników Luxoft globalnie. Równocześnie od 2012 roku pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego firmy w Polsce. Pod przywództwem Wojciecha Macha polski oddział stał się jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się jednostek Luxoft na świecie. Wojciech Mach kierował relacjami z kluczowymi klientami i partnerami Luxoft w regionie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi jednostkami biznesowymi, specjalizującymi się w dostarczaniu usług IT. Do jego specjalności należy strategiczne zarządzanie szybko rozwijającymi się organizacjami – zarówno na polskim, jak i globalnym rynku, zarządzanie zmianą oraz budowanie zaangażowania pracowników.
Sławek Sobótka
Bottega IT Minds | Owner
Od 18 lat zawodowo zajmuje się projektowaniem i implementacją systemów informatycznych klasy enterprise. Od 11 lat prowadzi firmę szkoleniowo doradczą zrzeszającą 50 ekspertów z branży IT, Bottega IT Minds. Absolwent studiów magisterskich na wydziale Informatyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studiów podyplomowych z zakresu projektowania systemów informatycznych na Politechnice Warszawskiej. Hobbystycznie interesuję się psychologią pozytywną i kognitywistyką.
Jakub Kubryński
Devskiller | CEO
Od ponad 13 lat zawodowo związany z rozwojem oprogramowania. Konsultant, architekt, trener i przedsiębiorca. Doświadczenie zdobywał m.in. w Orange, Outbox czy Grupie Allegro. Regularnie prelegent na międzynarodowych konferencjach informatycznych.
Bartosz Czerwiński
NaviParking | Chief Technology Officer
Konsultant i trener w dziedzinie wytwarzania oprogramowania. Absolwent kierunku Informatyka na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Doświadczenie w branży IT, z którą związany jest od ponad 17 lat, zdobywał m.in. jako administrator, programista, lider techniczny, konsultant, trener, menadżer IT. Obecnie w roli CTO odpowiada za budowanie zwinnej organizacji inżynieringu i strategię technologiczną w spółkach firmy NaviParking. W codziennej pracy zagorzały entuzjasta zwinnych technik wytwarzania oprogramowania oraz orędownik idei Software Craftsmanship, Continuous Delivery czy Continuous Deployment.
Krystyna Pietrzykowska
Hitachi Energy, Polska | Head of Technology Center
Company Transformation Adviser oraz Crisis Coach in Business — wieloletni manager w Motorola Solutions, Polska a obecnie coach kryzysowy i niezależny doradca wspomagający firmy na drodze transformacji. Przez ponad 16 lat budowała i przygotowywała zespoły IT do przejęcia projektów. Przebyła drogę od projektanta-programisty systemów komputerowych do lidera departamentu inżynierii oprogramowania. Połączenie wieloletniej praktyki na stanowiskach inżynierskich i managerskich z wiedzą ekspercką z zakresu kryzysów, składa się na unikalną kompetencje wspomagającą organizacje w budowaniu środowiska sprzyjającego rozwojowi. Współpracowała z zespołami z USA, Europy i Azji. Jako doradca IT pracowała dla firm w wielu krajach Europy.
Propagatorka idei kultury organizacji skoncentrowanej na pracowniku oraz odpowiedzialnego przywództwa.Współpracuje z wysoce zmotywowanymi osobami i organizacjami, aby pomóc im osiągać bardziej satysfakcjonujące wyniki, poprzez rozwijanie zespołów o wysokiej wydajności, budowaniu postawy nastawionej na wzrost i relacyjnego modelu przywództwa.
Pomysłodawca programu rozwijania kompetencji przyszłości skierowanego do uczniów i nauczycieli szkół podstawowych. Przez wiele lat była zaangażowana w programy społeczne wspierające dziewczyny w branżach technicznych.
Jerzy Zientkowski
Spectacular Speaking Keynote Speaker
Mówca inspiracyjny, autor, mentor i trener. W latach 2011-2016 wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i dyrektor programowy międzynarodowego Spectacular Speaking oraz Festiwalu Inspiracji. Jest jednym z niewielu mówców-informatyków, którzy potrafią jednocześnie być kompetentni i… zrozumiani. W 2012 roku dotarł do finałowej szóstki najlepszych mówców Mistrzostw Europy w Bonn. W 2013 roku został Mistrzem Polski w konkursie przemówień improwizowanych po polsku i Wicemistrzem Polski w konkursie przemówień improwizowanych po angielsku. Rocznie prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji oraz mentoruje Klientów wyższego szczebla zarządzania, pomagając w sytuacjach „podbramkowych". Działając na styku biznesu, sprzedaży i obsługi Klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami w międzynarodowych środowiskach. Jego mowy uświetniały prestiżowe wydarzenia m.in.: TEDx, Spectacular Speaking, Pełna Moc Możliwości, VI Kongres Business Intelligence, Diamenty Sprzedaży oraz wiele mniejszych ogólnopolskich konferencji. Jest zapraszany na sceny , gdzie przemawia obok najlepszych polskich i światowych mówców: Briana Tracy, Roberta Cialdiniego, Jacka Walkiewicza, Marka Skały, Roberta Kroola, Szymona Kudły i innych.
Social scientist and researcher. Associate profesor at AGH University of Science and Technology. Co-founder of Between the Signs – a semiotic consultancy. Has 12 years of experience in social, market and UX research for clients such as: PZU, Tesco, VML, S4, Schulz, TNS Polska, Union Investment, Ministry of Infrastructure and Development, Krakow Technology Park. As a scientist has done extensive research on application of scientific knowledge in practice.
Krzysztof Raś, MBA
VP Engineering, Head of Bitpanda Technology Poland
Zaczął przygodę z informatyką w wieku 6 lat jako szczęśliwy posiadacz własnego 8bitowego komputera. Programista z wykształcenia (jest absolwentem Informatyki na krakowskiej AGH na wydziale EAIiE), entuzjasta technologii z zamiłowania, lider i przywódca z pasji. Niegdyś wykładowca na krakowskich uczelniach (WSE, WSEI), dziś trener, mentor, wyznawca lekkich metodyk rozwijania oprogramowania i mówca na konferencjach branżowych. Posiada duże doświadczenie w budowaniu kultur organizacyjnych. Obecnie pełni rolę wiceprezesa ds. inżynieringu w Bitpanda Technology.
Paweł Kowaluk
Guidewire Software | Technical Writer
Technical writer w Guidewire Software. Działa w branży od 2008 roku, i zdobył doświadczenie jako technical writer, programista, project manager, konsultant i manager. Współzałożyciel soap! technical communication, członek zarządu ITCQF, jeden z autorów na techwriter.pl.
Remigiusz Dudek
Luxoft Poland | Principal Software Quality Engineer
Pracujący w branży informatycznej od 2005 roku rozpoczął karierę w firmie IBM jako programista. Po roku zmienił profil z programistycznego na związany z jakością. Zaczynając jako tester a następnie lider testów, po dwóch latach pełnił rolę Specjalisty ds. jakości na poziomie laboratorium oprogramowania w Krakowie. Wtedy też rozpoczął swoją karierę jako szkoleniowiec. Początkowo prowadził szkolenia z zakresu "Ortogonalnej klasyfikacji defektów" oraz analiz jakości procesu, które wynikają z tej klasyfikacji. Jego praca została zwieńczona wystąpieniem na konferencji TestWarez w 2009 roku o tytule "Agile and ODC a match made in heaven". Po roku pracy jako Specjalista ds. jakości objął pozycję Kierownika projektu (50 – 60 osób), którą piastował przez 1,5 roku. Pomimo, że praca w roli kierownika projektu nie wpasowała się w jego preferencje zawodowe, dała mu możliwość spojrzenia na proces wytwórczy oprogramowania z zupełnie innej perspektywy. W kolejnym roku (2011) rozpoczął pracę w firmie Luxoft dla klienta w sektorze bankowym, został włączony w proces wewnętrznej certyfikacji jako Trener o podwójnej specjalizacji: Zwinne metodyki rozwoju oprogramowania oraz jakość oprogramowania. Od momentu uzyskania certyfikatu trenera równolegle z pracą zawodową w dojrzałym, „zwinnym", samoorganizującym sie środowisku (50+ osób w projekcie) prowadzi również działalność szkoleniową. Od roku 2013 pracuje jako szkoleniowiec w firmie szkoleniowej Code Sprinters, gdzie odpowiada za przeprowadzanie i tworzenie szkoleń z zakresu zapewniania jakości w „zwinnym" środowisku wytwarzania oprogramowania.
Jakub Kulesza
Evidence Prime | Product Designer
Projektant, dydaktyk. Współzałożyciel i koordynator kolektywu projektowego Grupa Robocza, w którym obecnie rozwija program Minimum Viable Utopia (https://mvu.pl). Współpracuje z Evidence Prime, gdzie zajmuje się automatyzacją przeglądów systematycznych w medycynie. W latach 2013-2017 współorganizował konferencję WUD KRK. Uczy Psychologii dla projektantów w ramach studiów podyplomowych UX&Product Design na Wydziale Humanistycznym AGH, jest również ekspertem etapu Strategia na kierunku UX Design/Product Design na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. W 2020 r. otrzymał wyróżnienie w kategorii „Przyjaciel Studenta" w plebiscycie Laur Dydaktyka AGH.
dr Tomasz Orzechowski
EAIIB AGH | dr Nauk Technicznych
Doktor nauk technicznych w dyscyplinie biocybernetyka i inżynieria biomedyczna, absolwent informatyki AGH w Krakowie. Od kilkunastu lat zajmuje się tworzeniem produktów informatycznych w obszarze medtech związanych z przetwarzaniem i analizą danych. Posiada szerokie doświadczenie managerskie związane z budowaniem zespołów tworzących rozwiązania typu Data-Driven.
dr Andrzej Izworski
EAIIB AGH | Prorektor ds. Kształcenia
Adiunkt w Katedrze Automatyki i Inżynierii Biomedycznej na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej AGH w Krakowie. Prodziekan wydziału ds. kształcenia i współpracy z przemysłem. Zainteresowania badawcze: synteza mowy, informatyka medyczna, języki programowania, biometria.
Aleksandra Favero
Brainly | Senior Director of People & Culture
Studiowała stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz psychologię na SWPS. Od 2008 roku jest związana z obszarem HR. Zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach Valeo i FMC Technologies w różnych obszarach: rekrutacji, on-boardingu, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz wspierania procesów biznesowych. W 2014 dzięki Brainly odkryła świat start-upów i firm IT. Aktualnie jest odpowiedzialna za obszary People & Culture oraz Facilties w polskiej spółce Brainly. Przez wiele lat instruktorka harcerska w stopniu harcmistrzyni – pełniła w ZHP funkcje na poziomie lokalnym, regionalnym oraz krajowym.
Marcin Zabrzański
Aptiv | Global HR Business Partner
Doświadczenie zdobywał w szeregu średniej i dużej wielkości firmach prywatnych, organizacjach charytatywnych i instytucjach edukacyjnych w Polsce, Wielkiej Brytanii, Malezji i Turcji.
Obecnie zarządza działem HR dla departamentu Software Development w firmie Aptiv, skupiającego inżynierów oprogramowania w 10 krajach. Wcześniej pracował w firmie Motorola Solutions, gdzie miał okazję zarządzać funkcją HR dla działów Łańcucha Dostaw, Finansów i Zakupów w regionach EMEA & APAC, oraz spędzić rok w Malezji pełniąc rolę tymczasowego HR Managera.
Doświadczony trener z międzynarodową praktyką zdobytą na szkoleniach prowadzonych w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Malezji, Tajlandii.
Marcin jest absolwentem Uniwersytetu Edynburskiego, gdzie zdobył tytuł Master of Science na kierunku Zarządzanie Szkoleniami i Rozwojem. Wcześniej zdobył tytuł licencjata na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, odbywając w międzyczasie stypendium i staż na Bliskowschodnim Uniwersytecie Technicznym w Ankarze.
Zainteresowania zawodowe obejmują obszar HR, z całą jego rozciągłością - szczególną uwagę natomiast poświęca zagadnieniom związanym z rozwojem pracowników.
Magdalena Kopyściańska
PGS Software S.A. | HR Business Partner
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu w Strasburgu. Od prawie 13 lat związana z obszarem rozwoju pracowników. Doświadczenie zdobywała zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i mniejszych firmach o kulturze start-up'u. Od 6 lat związana z sektorem IT. Doświadczony trener, coach, assessor Assessment i Development Center. Entuzjastka rozwoju opartego na mocnych stronach. Od wielu lat z powodzeniem wdraża i rozwija liderów oraz menedżerów.
Iga Machalewska
Luxoft Poland | Head of Learning Management Departament
Iga jest trenerką umiejętności psychospołecznych oraz kompetencji międzykulturowej. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim ze specjalizacją w psychologii akulturacji, a także programy szkoleniowe treningu międzykulturowego. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla biznesu, urzędników, członków służb mundurowych oraz studentów.
Temat wielokulturowości i adaptacji międzykulturowej jest jej pasją, którą rozwijała mieszkając i pracując w Chinach i Wielkiej Brytanii. Zawodowo bliskie są jej także kultury skandynawskie oraz kultura indyjska.
Na co dzień pracuje jako menedżerka L&D w międzynarodowej korporacji gdzie wspiera pracowników w rozwoju, odkrywaniu ich mocnych stron i zdobywaniu nowych umiejętności. Praca w tak zróżnicowanym narodowościowo środowisku dostarcza wiele wglądu w znaczenie różnic międzykulturowych w codziennej komunikacji.
Jest pasjonatką przedsiębiorczości społecznej, jedną z założycieli Interkulturalni PL, organizacji pozarządowej skupiającej się na zarządzaniu różnorodnością i promującej rozwój społeczeństwa wielokulturowego i otwartego. Z powodzeniem inicjowała i zarządzała międzynarodowymi projektami z zakresu dialogu międzykulturowego i polityk antydyskryminacyjnych.
Mateusz Kwaśniewski
Mindventures | Trainer & Consultant
Od 2007 roku związany z branżą IT. Doświadczenie zbierał w firmach tj. Sabre Holdings, British Sky Broadcasting, Schibsted Tech Polska, Cloudinary oraz Bottega IT Minds. Absolwent kierunku Elektronika i Telekomunikacja AGH. W swojej pracy łączy aspekty techniczne, biznesowe i przede wszystkim czynnik ludzki.
Michał Kordas
Luxoft | Software Quality Engineer
Absolwent kierunku informatyka stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zdobył doświadczenie jako tester manualny w Motorola Solutions oraz jako Quality Assurance i programista pracując w firmie Luxoft. Prelegent z tematyki zwinnego testowania na konferencjach krajowych i zagranicznych.
dr Ryszard Kołodziej
Project Management Institute (PMI®) | Członek Zarządu PMI Poland Chapter ds. Rozwoju profesjonalnego
Doświadczony konsultant i trener oraz menedżer z tytułem MBA oraz doktoratem z fizyki, pracujący w przeszłości na stanowiskach kierowniczych w firmach branży informatycznej, medycznej i konsultingowej. Doświadczenie doradcze i szkoleniowe zdobył w ciągu kilkunastu lat współpracy z firmami różnych branż oraz organizacjami non-profit (m.in. Comarch, Nokia Siemens Networks, DreamLab Onet, AON, Bahlsen Polska, Kopalnia Soli Wieliczka, Budostal-2, WSK PZL Świdnik, Muzeum Krakowa), specjalizując się w zarządzaniu projektami i zarządzaniu strategicznym. Posiada certyfikaty PMI®: Project Management Professional (PMP®) oraz Agile Certified Professional (PMI-ACP®), a także PRINCE2 Practitioner. Aktualnie prezes firmy doradczo-szkoleniowej PM Development Center Sp. z o.o. oraz Dyrektor Oddziału Krakowskiego stowarzyszenia Project Management Institute (PMI®), a także trener zarządzania.
Piotr Piasecki
Business Doctors | Trainer & Consultant
Ekspert zarządzania i przywództwa, ekspert branży usług rozwojowych, konsultant, trener. Ma za sobą wieloletnią praktykę menedżerską w biznesie. Był wieloletnim wykładowcą ICAN INSTITIUTE (wydawca Harward Business Review). Jest współtwórcą i prezesem POLSKIEJ IZBY FIRM SZKOLENIOWYCH, członkiem Rady Interesariuszy ZSK, Rady ds. Kompetencji w PARP oraz Radcą Krajowej Izby Gospodarczej. Współpracuje z wieloma instytucjami otoczenia biznesu i edukacji. Zrealizował szereg inicjatyw badawczych i popularyzatorskich w obszarze „lifelong learning" i zmian organizacyjnych. Jest autorem licznych wystąpień i publikacji związanych z Zarządzaniem i rozwojem, rynkiem usług rozwojowych i edukacji pozaformalnej. Jest współautorem książki „Sensotwórczość". Opracował autorską koncepcję „Kapitalnej firmy", modelu kompetencji liderów zmiany oraz koncepcję „Przywództwa 7 planet". Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm. Pracuje jako konsultant, trener i coach kadry menedżerskiej. Zrealizował szereg projektów min. w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania zmianą, zmiany kultury organizacyjnej budowania zespołów wysokiej efektywności. Zrealizował szereg projektów rozwoju umiejętności menedżerskich i przywódczych. Korzysta z wielu (w tym autorskich) metod i narzędzi planowania strategicznego, wyznaczania celów i planowania działań oraz wdrażania zmian. Stosuje metody wspomagające efektywność organizacji w tym grupowego i indywidualnego rozwiązywania problemów oraz metodę uczenia się przez działanie (Action Learning). Stosuje własną, coachingową metodę indywidualnego wsparcia rozwoju i efektywności menedżerów. Jest akredytowanym konsultantem INSIGHTS DISCOVERY. Interesuje się kapitałem intelektualnym i organizacjami opartymi na wiedzy.
Andrzej Domagała
Traintrend | Owner, Consultant, Trainer
Certyfikowany trener biznesu, Action Learning trener, Design thinking moderator, wykładowca WH AGH na studiach podyplomowych IT Business Management i Talent Management in Tech Companies. Pasjonuje go doskonalenie komunikacji w Zarządzaniu, Zmianie, w wymiarze indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Swoje doświadczenia zdobywał w branży farmaceutycznej, marketingu bezpośredniego i instytucjach finansowych. Pełnił tam m.in. role Business Unit Managera. Przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych off-line i więcej niż 1000 godzin treningów on-line. Autor strategii zarządzania wiekiem przygotowanej dla jednego z większych banków w Polsce, strategii CSR dla firm z braży telco i konstrukcyjnej. Realizował i koordynował projekty wykorzystujące koncepcje zarządzania kompetencjami, talentami. Wdrażał w firmach systemy zarządzania przez rezultaty, systemy ocen okresowych. Tworzył i realizował dedykowane programy rozwojowe dla menedżerów wykorzystując różnorodne metody współpracy (warsztaty, shadowing, coaching). Współwłaściciel, konsultant i trener w Traintrend.
Piotr Sarecki
Trisar| Manager Programów i Projektów
Założyciel i CEO Solvbot, startupu zajmującego się produkcją oprogramowania przeznaczonego na rynek restrukturyzacyjny. Jego produkt Infino to zwycięzca konkursu Aplikacje Jutra organizowanego przez Polski Fundusz Rozwoju, a Solvbot to najszybciej rozwijająca się aplikacja w sektorze. Twórca autorskiej metody wdrażania zmian Change Formula®. Przez 13 lat budował struktury i zarządzał oddziałami zagranicznych firm w Polsce (HSBC, Sabre, Hewitt, Aon) oraz doradzał klientom w projektach z zakresu zmiany organizacyjnej, restrukturyzacji i transformacji. Właściciel firmy konsultingowej Trisar, wykładowca AGH i Trener Biznesowy, licencjonowany trener Management 3.0 i Kanban University, absolwent UJ (Zarządzanie) i Oxford Brookes University (Executive MBA). Uczestnik seminarium doktorskiego na AWSB.
prof. Maria Nawojczyk
WH AGH | Socjolog
Profesor Wydziału Humanistycznego AGH. Jej zainteresowania obejmują zagadnienia z zakresu socjologii ekonomicznej, socjologii pracy i zarządzania, zarządzania między-kulturowego, metodologii, statystyki, metod ilościowych w socjologii, socjofizyki oraz społecznych i kulturowych aspektów nowych technologii. Aktywny członek towarzystw socjologicznych: 1996-2001 przewodnicząca Oddziału Toruńskiego PTS, od 2009-2011 członek zarządu Oddziału Krakowskiego PTS, od 2005-2009 współ-przewodnicząca a w latach 2011-2015 przewodnicząca Komitetu Badawczego Socjologii Ekonomicznej ESA (Europejskiego Towarzystwa Socjologicznego). Autorka wielu publikacji naukowych. Prywatnie entuzjastka podróżowania po bliższych i dalszych zakątkach świata, odkrywania nowych smaków i kolorów z przyjemnością powracająca do Krakowa.
Absolwentka Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS, HRowiec, trener. Zwolenniczka rozwoju opartego na mocnych stronach i indywidualnego podejścia do ludzi.
Od ponad 5 lat pracuje w HR – głównie w branży IT, obecnie jako HR Business Partner w firmie Objectivity Bespoke Specialists, gdzie wspiera liderów i menedżerów we wszystkich zadaniach związanych z zarządzaniem ludźmi. W zespole Development & Retain odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzanie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich oraz za wdrażanie i rozwijanie nowych liderów.
dr Marek Benio
GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych
Prawnik, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, doktor nauk ekonomicznych, od początku pracy zawodowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. Zainteresowania naukowe obejmują ubezpieczenia społeczne, prawo pracy, politykę zatrudnienia, dialog społeczny, zarządzanie publiczne. Specjalizuje się w badaniach porównawczych systemów emerytalnych, a na gruncie prawa europejskiego – w delegowaniu pracowników w ramach swobody świadczenia usług oraz w koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Honorowy członek Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Ubezpieczenia Społecznego, fundator Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej, współzałożyciel i wiceprezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy. Propagator debat oksfordzkich, organizator wielu konferencji krajowych i międzynarodowych.
dr Bartłomiej Biga
GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych
Autor podcastu „Wiedza Nieoczywista o Pieniądzach" oraz bloga „Ekonomia Praktyczna" – https://bartlomiejbiga.pl. Zawodowo przekonuje ludzi, że ekonomia jest piękna, prawo nie musi być nudne, a naukowiec może mówić zrozumiale.
Stopień doktora nauk ekonomicznych uzyskał na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie po obronie w maju 2014 r. rozprawy pt. „Ekonomiczna i społeczna analiza prawa ochrony wynalazków". Ukończył także dwa jednolite magisterskie kierunki studiów – prawo oraz administrację – na Uniwersytecie Jagiellońskim, a ponadto aplikację adwokacką w Krakowskiej Izbie Adwokackiej, gdzie po zdanym egzaminie został wpisany na listę adwokatów. Od października 2014 r. zatrudniony jako adiunkt w Katedrze Gospodarki i Administracji Publicznej (obecnie Katedrze Administracji Publicznej). Udziela się także jako ekspert w think tanku Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego.
Specjalizacja naukowa: ekonomiczna analiza prawa, prawo własności intelektualnej (w szczególności ochrona wynalazków i prawo autorskie), zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstw, efektywność polityk publicznych, działania na rzecz poprawy jakości legislacji, ekonomia kultury.
dr Joanna Pyrkosz - Pacyna
WH AGH - Psycholog
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii. Adiunkt na Wydziale Humanistycznym AGH. Współautorka i realizatorka projektu badawczego „Psychologiczne aspekty przedsiębiorczości. Motywy, mechanizmy i konsekwencje aktywności Przedsiębiorczej" realizowanego na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 2010-2015 opiekun specjalności „Psychologia organizacji" w Instytucie Psychologii, UJ. Autorka i koordynatorka wielu projektów rozwojowych dla Uczelni wyższych finansowanych ze środków UE. Autorka książki „Psychologia przedsiębiorczości". Wykładowca przedmiotów: Psychologia biznesu, Psychologia pracy, Psychologia przedsiębiorczości i innowacji. Prowadzi badania dot. aktywności przedsiębiorczej oraz udziału kobiet w naukach ścisłych (m.in. IT, przemysł kosmiczny).