Opiekun merytoryczny i pomysłodawca studiów podyplomowych IT Business Management oraz Talent Management in Tech Companies na Wydziale Humanistycznym AGH. Partner i współzałożyciel Freenovation.org. Ekspert w zakresie diagnozy i wdrażania kultury innowacji, przywództwa, talent development i budowania strategii HR. Dyrektor Programowy FRONT EDGE Innovation & Leadership Summit.
Zrealizowała projekty konsultingowe dla firm o globalnym i lokalnym zasięgu, takich jak: Microsoft, UBS, Google, ABB, Codewise, Epam Systems, Air Liquid, Thomson Reuters, IBM, Gremi Media (Rzeczpospolita). Propagatorka zwinnych metodyk zarządzania projektami, idei Management 3.0 oraz samo-zarządzalnych zespołów w ramach organizacji horyzontalnych.
dr Piotr Prokopowicz
UJ, University of Maryland, Innovation Culture & Leadership Expert
Psycholog i socjolog organizacji, trener, doradca i mówca. Praktyk biznesu, autor i redaktor dziesiątek opracowań, książek i artykułów na temat zarządzania, doświadczenie praktyczne i akademickie zdobywał po obydwu stronach Atlantyku – w Nowym Jorku, Kopenhadze, Halifax i Krakowie. Realizował projekty doradcze i szkoleniowe dla ponad setki firm, organizacji pozarządowych i publicznych. Autor książki „Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach, czyli 33 zasady skutecznego naboru pracowników", pierwszego i jedynego w Polsce opracowania na temat zastosowania wyników badań naukowych w praktyce rozwoju procesów personalnych. Członek Center for Evidence-Based Management, European Association of Work and Organizational Psychology oraz Society for Industrial and Organizational Psychology.
Paweł Brodziński
Lunar Logic | CEO
Doświadczony lider zespołów tworzących oprogramowanie. W swojej karierze zarządzał zespołami od kilku do 150 inżynierów. Formalnie jest prezesem Lunar Logic. Formalnie, bo Lunar Logic jest organizacją, która funkcjonuje bez menadżerów jakiegokolwiek szczebla. I nie jest to jedyna rzecz, która jest w Lunarze nietypowa.
Jest pionierem zarówno w obszarach tzw. organizational design (m.in. Radical Self-Organization) jak i organizacji pracy (m.in. Portfolio Kanban, pierwsze wdrożenie Kanbana w IT w Polsce).
Paweł jest popularnym prelegentem na konferencjach w kraju i za granicą. Pod adresem brodzinski.com można znaleźć jego bloga gdzie dzieli się swoimi doświadczeniami.
Wojciech Mach
GFT Group | Managing Director
Były Dyrektor Zarządzający Luxoft w Europie Centralnej, gdzie odpowiada za rozwój centrów biznesowych firmy w Polsce, Rumunii i Bułgarii. W sumie podlegało mu około 4 tys. osób, co stanowi blisko 1/3 wszystkich pracowników Luxoft globalnie. Równocześnie od 2012 roku pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego firmy w Polsce. Pod przywództwem Wojciecha Macha polski oddział stał się jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się jednostek Luxoft na świecie. Wojciech Mach kierował relacjami z kluczowymi klientami i partnerami Luxoft w regionie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi jednostkami biznesowymi, specjalizującymi się w dostarczaniu usług IT. Do jego specjalności należy strategiczne zarządzanie szybko rozwijającymi się organizacjami – zarówno na polskim, jak i globalnym rynku, zarządzanie zmianą oraz budowanie zaangażowania pracowników.
Krystyna Pietrzykowska
Hitachi Energy, Polska | Head of Technology Center
Head of Power Grids Technology Center w Hitachi Energy, Crisis Coach in Business w Konsorcjum SUWAK i niezależny doradca wspomagający firmy na drodze transformacji. Przez ponad 16 lat budowała i przygotowywała zespoły IT do przejęcia projektów. Przebyła drogę od projektanta-programisty systemów komputerowych do lidera departamentu inżynierii oprogramowania. Połączenie wieloletniej praktyki na stanowiskach inżynierskich i managerskich z wiedzą ekspercką z zakresu kryzysów, składa się na unikalną kompetencje wspomagającą organizacje w budowaniu środowiska sprzyjającego rozwojowi. Współpracowała z zespołami z USA, Europy i Azji. Jako doradca IT pracowała dla firm w wielu krajach Europy.
Propagatorka idei kultury organizacji skoncentrowanej na pracowniku oraz odpowiedzialnego przywództwa.Współpracuje z wysoce zmotywowanymi osobami i organizacjami, aby pomóc im osiągać bardziej satysfakcjonujące wyniki, poprzez rozwijanie zespołów o wysokiej wydajności, budowaniu postawy nastawionej na wzrost i relacyjnego modelu przywództwa.
Pomysłodawca programu rozwijania kompetencji przyszłości skierowanego do uczniów i nauczycieli szkół podstawowych. Przez wiele lat była zaangażowana w programy społeczne wspierające dziewczyny w branżach technicznych.
Katarzyna Ćwik
Spectacular Speaking Keynote Speaker
Zawodowo związana z obszarem HR od 10 lat, głównie w firmach z branży IT. Doświadczenie zawodowe budowała zaczynając od roli rekrutera, poprzez lata w roli HR Business Partnera i HR Managera, a od 2020 roku w dziale Talent & Organizational Development w Brainly. Jako Talent Development Manager odpowiada za budowanie kompleksowych programów rozwojowych dla pracowników, liderów i top talentów w oparciu o nowoczesne technologie i formaty learningowe. Wierzy, że świadoma inwestycja w kluczowe, praktyczne umiejętności, pełni istotną rolę nie tylko w podnoszeniu zaangażowania i motywacji pracowników, ale i w osiąganiu strategicznych celów biznesowych. Stale na tropie organizacyjnego learning experience jutra
Iga Machalewska
Luxoft Poland | Head of Learning Management Departament
Iga jest psycholożką, trenerką biznesu, na co dzień prowadzi szkolenia umiejętności liderskich, interpersonalnych, osobistych. Ekspertka w dziedzinie komunikacji międzykulturowej, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego ze specjalizacją psychologia akulturacji. Jest certyfikowaną trenerką komunikacji międzykulturowej oraz Inteligencji Emocjonalnej.
Posiada wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołami i zarządzaniu projektami w międzynarodowych korporacjach. Podczas jej szkoleń uczestnicy pogłębiają wiedzę i praktyczne umiejętności dzięki którym lepiej komunikują się ze współpracownikami, efektywnie pracują z innymi i zyskują większą satysfakcję ze swojej pracy. Jednym z jej ulubionych tematów szkoleniowych jest asertywność. Iga
Iga prowadzi również warsztaty dla osób zarządzających bądź pracujących w zespołach wirtualnych oraz zróżnicowanych kulturowo. Uczestnicy jej szkoleń sprawniej pracują w wirtualnych zespołach, potrafią nawiązywać relacje i budować zaufanie kolegów z różnych stron świata.
Iga jest współzałożycielką MindEd, organizacji, której misją jest wzmacnianie dobrostanu pracowników i satysfakcji z pracy poprzez rozwój liderów i wspieranie pracowników w pogłębianiu umiejętności miękkich.
Sławek Sobótka
Bottega IT Minds | Owner
Od 18 lat zawodowo zajmuje się projektowaniem i implementacją systemów informatycznych klasy enterprise. Od 11 lat prowadzi firmę szkoleniowo doradczą zrzeszającą 50 ekspertów z branży IT, Bottega IT Minds. Absolwent studiów magisterskich na wydziale Informatyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studiów podyplomowych z zakresu projektowania systemów informatycznych na Politechnice Warszawskiej. Hobbystycznie interesuję się psychologią pozytywną i kognitywistyką.
Luiza Lipień
Agile Studio | Head of Agility
Praktyk Agile. Z IT związana od ponad 17 lat. Swoją wiedzę i doświadczenie zbierała zarówno w polskich organizacjach jak i w brytyjskich korporacjach, pełniąc różne funkcje liderskie – od kierownika projektu, szefa działu Scrum Masterów, managera działów deweloperskich, po szefa zwinnych transformacji.
Była odpowiedzialna za wiele zmian organizacyjnych (m.in. w Plus Bank, Sygnity, Allegro, PayU, William Hill, GlaxoSmithKline, Hargreaves Lansdown). Dzięki tym doświadczeniom nauczyła się w jaki sposób tworzyć środowisko, które służy rozwojowi zespołów i jednostek, pozwala im rosnąć, odnosić sukcesy, a jednocześnie zwiększać zadowolenie ich klientów.
Certyfikowany ICF coach, moderator Design Thinking, licencjonowany trener Management 3.0.
Swoimi doświadczeniami dzieli się podczas konferencji i meetupów (np. AgileByExample, Agile Warsaw, Scrum Experience Day, Agile Swarming Conference, MGT 3.0 Forward Summit).
Właściciel firmy konsultingowej Agile Studio, w której pełni rolę mentora i trenera w zakresie najlepszych praktyk Lean, Agile, HR oraz rozwoju osobistego.
dr Tomasz Piróg
Kierownik studiów ITBM AGH
Kierownik studiów ITBM AGH
Jakub Kubryński
Devskiller | CEO
Od ponad 13 lat zawodowo związany z rozwojem oprogramowania. Konsultant, architekt, trener i przedsiębiorca. Doświadczenie zdobywał m.in. w Orange, Outbox czy Grupie Allegro. Regularnie prelegent na międzynarodowych konferencjach informatycznych.
Bartosz Czerwiński
NaviParking | Chief Technology Officer
Konsultant i trener w dziedzinie wytwarzania oprogramowania. Absolwent kierunku Informatyka na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Doświadczenie w branży IT, z którą związany jest od ponad 17 lat, zdobywał m.in. jako administrator, programista, lider techniczny, konsultant, trener, menadżer IT. Obecnie Co-Founder Shaped Thoughts. W codziennej pracy zagorzały entuzjasta zwinnych technik wytwarzania oprogramowania oraz orędownik idei Software Craftsmanship, Continuous Delivery czy Continuous Deployment.
Barbara Globisz
Convista Poland | Senior HR Business Partner
Absolwentka Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS, HRowiec, trener. Zwolenniczka rozwoju opartego na mocnych stronach i indywidualnego podejścia do ludzi.
Od ponad 11 lat pracuje w HR – głównie w branży IT, obecnie jako Senior HR Business Partner w firmie ConVista Consulting, gdzie wspiera liderów i menedżerów we wszystkich zadaniach związanych z zarządzaniem ludźmi. Przez wiele lat była również odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzanie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich oraz za wdrażanie i rozwijanie liderów.
Social scientist and researcher. Associate profesor at AGH University of Science and Technology. Co-founder of Between the Signs – a semiotic consultancy. Has 12 years of experience in social, market and UX research for clients such as: PZU, Tesco, VML, S4, Schulz, TNS Polska, Union Investment, Ministry of Infrastructure and Development, Krakow Technology Park. As a scientist has done extensive research on application of scientific knowledge in practice.
Remigiusz Dudek
Klika Tech, In | Senior Quality Assurance Engineer
Pracujący w branży informatycznej od 2005 roku rozpoczął karierę w firmie IBM jako programista. Po roku zmienił profil z programistycznego na związany z jakością. Zaczynając jako tester a następnie lider testów, po dwóch latach pełnił rolę Specjalisty ds. jakości na poziomie laboratorium oprogramowania w Krakowie. Wtedy też rozpoczął swoją karierę jako szkoleniowiec. Początkowo prowadził szkolenia z zakresu "Ortogonalnej klasyfikacji defektów" oraz analiz jakości procesu, które wynikają z tej klasyfikacji. Jego praca została zwieńczona wystąpieniem na konferencji TestWarez w 2009 roku o tytule "Agile and ODC a match made in heaven". Po roku pracy jako Specjalista ds. jakości objął pozycję Kierownika projektu (50 – 60 osób), którą piastował przez 1,5 roku. Pomimo, że praca w roli kierownika projektu nie wpasowała się w jego preferencje zawodowe, dała mu możliwość spojrzenia na proces wytwórczy oprogramowania z zupełnie innej perspektywy. W kolejnym roku (2011) rozpoczął pracę w firmie Luxoft dla klienta w sektorze bankowym, został włączony w proces wewnętrznej certyfikacji jako Trener o podwójnej specjalizacji: Zwinne metodyki rozwoju oprogramowania oraz jakość oprogramowania. Od momentu uzyskania certyfikatu trenera równolegle z pracą zawodową w dojrzałym, „zwinnym", samoorganizującym sie środowisku (50+ osób w projekcie) prowadzi również działalność szkoleniową. Od roku 2013 pracuje jako szkoleniowiec w firmie szkoleniowej Code Sprinters, gdzie odpowiada za przeprowadzanie i tworzenie szkoleń z zakresu zapewniania jakości w „zwinnym" środowisku wytwarzania oprogramowania.
Jakub Kulesza
Evidence Prime | Product Designer
Projektant, dydaktyk. Współzałożyciel i koordynator kolektywu projektowego Grupa Robocza, w którym obecnie rozwija program Minimum Viable Utopia (https://mvu.pl). Współpracuje z Evidence Prime, gdzie zajmuje się automatyzacją przeglądów systematycznych w medycynie. W latach 2013-2017 współorganizował konferencję WUD KRK. Uczy Psychologii dla projektantów w ramach studiów podyplomowych UX&Product Design na Wydziale Humanistycznym AGH, jest również ekspertem etapu Strategia na kierunku UX Design/Product Design na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. W 2020 r. otrzymał wyróżnienie w kategorii „Przyjaciel Studenta" w plebiscycie Laur Dydaktyka AGH.
Marcin Zabrzański
Aptiv | Global HR Business Partner
Doświadczenie zdobywał w szeregu średniej i dużej wielkości firmach prywatnych, organizacjach charytatywnych i instytucjach edukacyjnych w Polsce, Wielkiej Brytanii, Malezji i Turcji.
Obecnie zarządza działem HR dla departamentu Software Development w firmie Aptiv, skupiającego inżynierów oprogramowania w 10 krajach. Wcześniej pracował w firmie Motorola Solutions, gdzie miał okazję zarządzać funkcją HR dla działów Łańcucha Dostaw, Finansów i Zakupów w regionach EMEA & APAC, oraz spędzić rok w Malezji pełniąc rolę tymczasowego HR Managera.
Doświadczony trener z międzynarodową praktyką zdobytą na szkoleniach prowadzonych w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Malezji, Tajlandii.
Marcin jest absolwentem Uniwersytetu Edynburskiego, gdzie zdobył tytuł Master of Science na kierunku Zarządzanie Szkoleniami i Rozwojem. Wcześniej zdobył tytuł licencjata na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, odbywając w międzyczasie stypendium i staż na Bliskowschodnim Uniwersytecie Technicznym w Ankarze.
Zainteresowania zawodowe obejmują obszar HR, z całą jego rozciągłością - szczególną uwagę natomiast poświęca zagadnieniom związanym z rozwojem pracowników.
Magdalena Kopyściańska
Xebia Sp. z o.o. | Head of HR Business Partners
HR Manager, HR Business Partner, trener umiejętności miękkich i menedżerskich, coach, assessor Assessment i Development Center. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu w Strasburgu.
Od ponad 17 lat związana z obszarem rozwoju pracowników. Od 11 lat w branży IT. Entuzjastka rozwoju opartego na mocnych stronach. Od wielu lat z powodzeniem wdraża i rozwija liderów i menedżerów. Aktualnie Head of HR Business Partners w Xebia Sp. z o.o.
Michał Kordas
Luxoft | Software Quality Engineer
Absolwent kierunku informatyka stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zdobył doświadczenie jako tester manualny w Motorola Solutions oraz jako Quality Assurance i programista pracując w firmie Luxoft. Prelegent z tematyki zwinnego testowania na konferencjach krajowych i zagranicznych.
dr Ryszard Kołodziej
Project Management Institute (PMI®) | Członek Zarządu PMI Poland Chapter ds. Rozwoju profesjonalnego
Doświadczony konsultant i trener oraz menedżer z tytułem MBA oraz doktoratem z fizyki, pracujący w przeszłości na stanowiskach kierowniczych w firmach branży informatycznej, medycznej i konsultingowej. Doświadczenie doradcze i szkoleniowe zdobył w ciągu kilkunastu lat współpracy z firmami różnych branż oraz organizacjami non-profit (m.in. Comarch, Nokia Siemens Networks, DreamLab Onet, AON, Bahlsen Polska, Kopalnia Soli Wieliczka, Budostal-2, WSK PZL Świdnik, Muzeum Krakowa), specjalizując się w zarządzaniu projektami i zarządzaniu strategicznym. Posiada certyfikaty PMI®: Project Management Professional (PMP®) oraz Agile Certified Professional (PMI-ACP®), a także PRINCE2 Practitioner. Aktualnie prezes firmy doradczo-szkoleniowej PM Development Center Sp. z o.o. oraz Dyrektor Oddziału Krakowskiego stowarzyszenia Project Management Institute (PMI®), a także trener zarządzania.
Katarzyna Leszczyńska-Bohdan
DO OK. Life-changing software services | HR Business Partner
Certyfikowana coach, HRBP, strateżka komunikacji i biznesu, z wykształcenia psycholog organizacji. Pracuje z founderami i liderami, by działali skutecznie, niezależnie od zmiennych warunków biznesowych, skomplikowania projektu czy intensywnych emocji. Towarzyszy także zespołom w budowaniu efektywnej komunikacji i kultury organizacji.
Przez kilkanaście lat zbierała doświadczenie m.in. przy tworzeniu i koordynacji pracy zespołów, zarządzaniu budżetami i zmianą, projektowaniu MVP startupów, budowie i implementacji strategii komunikacji biznesowej i programów rozwojowych. Jednak przede wszystkim pracowała z ludźmi, od 2015 skupia się na tych z branży IT.
W ramach SoDA Poland razem z Diversity Hub zrealizowała badanie "Zarządzanie różnorodnością w IT". Wyróżniona w raporcie Strong Women in IT 2021 - Global Edition. Prelegentka na konferencjach biznesowych i technologicznych.
Piotr Piasecki
Business Doctors | Trainer & Consultant
Ekspert zarządzania i przywództwa, ekspert branży usług rozwojowych, konsultant, trener. Ma za sobą wieloletnią praktykę menedżerską w biznesie. Był wieloletnim wykładowcą ICAN INSTITIUTE (wydawca Harward Business Review). Jest współtwórcą i prezesem POLSKIEJ IZBY FIRM SZKOLENIOWYCH, członkiem Rady Interesariuszy ZSK, Rady ds. Kompetencji w PARP oraz Radcą Krajowej Izby Gospodarczej. Współpracuje z wieloma instytucjami otoczenia biznesu i edukacji. Zrealizował szereg inicjatyw badawczych i popularyzatorskich w obszarze „lifelong learning" i zmian organizacyjnych. Jest autorem licznych wystąpień i publikacji związanych z Zarządzaniem i rozwojem, rynkiem usług rozwojowych i edukacji pozaformalnej. Jest współautorem książki „Sensotwórczość". Opracował autorską koncepcję „Kapitalnej firmy", modelu kompetencji liderów zmiany oraz koncepcję „Przywództwa 7 planet". Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm. Pracuje jako konsultant, trener i coach kadry menedżerskiej. Zrealizował szereg projektów min. w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania zmianą, zmiany kultury organizacyjnej budowania zespołów wysokiej efektywności. Zrealizował szereg projektów rozwoju umiejętności menedżerskich i przywódczych. Korzysta z wielu (w tym autorskich) metod i narzędzi planowania strategicznego, wyznaczania celów i planowania działań oraz wdrażania zmian. Stosuje metody wspomagające efektywność organizacji w tym grupowego i indywidualnego rozwiązywania problemów oraz metodę uczenia się przez działanie (Action Learning). Stosuje własną, coachingową metodę indywidualnego wsparcia rozwoju i efektywności menedżerów. Jest akredytowanym konsultantem INSIGHTS DISCOVERY. Interesuje się kapitałem intelektualnym i organizacjami opartymi na wiedzy.
Andrzej Domagała
Traintrend | Owner, Consultant, Trainer
Certyfikowany trener biznesu, Action Learning trener, Design thinking moderator, wykładowca WH AGH na studiach podyplomowych IT Business Management i Talent Management in Tech Companies. Pasjonuje go doskonalenie komunikacji w Zarządzaniu, Zmianie, w wymiarze indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Swoje doświadczenia zdobywał w branży farmaceutycznej, marketingu bezpośredniego i instytucjach finansowych. Pełnił tam m.in. role Business Unit Managera. Przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych off-line i więcej niż 1000 godzin treningów on-line. Autor strategii zarządzania wiekiem przygotowanej dla jednego z większych banków w Polsce, strategii CSR dla firm z braży telco i konstrukcyjnej. Realizował i koordynował projekty wykorzystujące koncepcje zarządzania kompetencjami, talentami. Wdrażał w firmach systemy zarządzania przez rezultaty, systemy ocen okresowych. Tworzył i realizował dedykowane programy rozwojowe dla menedżerów wykorzystując różnorodne metody współpracy (warsztaty, shadowing, coaching). Współwłaściciel, konsultant i trener w Traintrend.
Piotr Sarecki
Trisar | Manager Programów i Projektów
Założyciel i CEO Solvbot, startupu zajmującego się produkcją oprogramowania przeznaczonego na rynek restrukturyzacyjny. Jego produkt Infino to zwycięzca konkursu Aplikacje Jutra organizowanego przez Polski Fundusz Rozwoju, a Solvbot to najszybciej rozwijająca się aplikacja w sektorze. Twórca autorskiej metody wdrażania zmian Change Formula®. Przez 13 lat budował struktury i zarządzał oddziałami zagranicznych firm w Polsce (HSBC, Sabre, Hewitt, Aon) oraz doradzał klientom w projektach z zakresu zmiany organizacyjnej, restrukturyzacji i transformacji. Właściciel firmy konsultingowej Trisar, wykładowca AGH i Trener Biznesowy, licencjonowany trener Management 3.0 i Kanban University, absolwent UJ (Zarządzanie) i Oxford Brookes University (Executive MBA). Uczestnik seminarium doktorskiego na AWSB.
Ekspert marketingu, public relations i komunikacji rynkowej. Psycholog ekonomiczny, absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz ukończonych z wyróżnieniami kursów - London School of Public Relations, a także Retoryki Praktycznej i Krytyki w IBL PAN.
Od ponad dwudziestu lat wykładowca akademicki, czynny współpracownik Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Między innym prowadzi wykłady i ćwiczenia z komunikacji, komunikacji kryzysowej oraz wystąpień publicznych na studiach podyplomowych Praktyczna Psychologia Społeczna.
Prowadzi badania i jest na ostatnim etapie Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich na Uniwersytecie SWPS. Tematem jego pracy doktorskiej jest „Wpływ obecności rywala na awersję do straty w decyzjach ekonomicznych".
Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży telekomunikacyjnej i finansowej, realizując międzynarodowe projekty, m.in. rozwijające usługi płatnicze w grupach Orange i Deutsche Telekom. Od ponad 25 lat jako ekspert i manager oraz niezależny konsultant prowadzi i wspiera liczne projekty z zakresu marketingu relacji, programów lojalnościowych oraz innowacji i usług profesjonalnych dla biznesu.
Obecnie pracuje u jednego z agentów rozliczeniowych, u którego kieruje Biurem Komunikacji odpowiedzialnym za obszar Europy Środowo-Wschodniej. Jest pomysłodawcą i współtwórcą jednego z najważniejszych dla branży płatniczej międzynarodowych badań – Postaw wobec form płatności oraz Jak COVID-19 zmienił zwyczaje zakupowe i płatnicze Europejczyków?
Jako jeden z założycieli, w ramach B-Water Consulting Group wspiera firmy z różnych sektorów (m.in. usług ubezpieczeniowych, medycznych, prawnych, dóbr luksusowych, czy też usług specjalistycznych B2B), m.in. w zakresie innowacji i rozwoju oferty, komunikacji i marketingu oraz rozwoju kompetencji kadry zarządzającej w obszarze wystąpień publicznych i zarządzania kryzysowego.
Prywatnie pasjonuje się fotografią przyrodniczą, aktywnie uprawia sport oraz czyta. Chętnie udziela się społecznie, szczególnie w obszarze kultury.
Łukasz Leszczyński
Digital Dragons | Head of game incubation & acceleration programs
Koordynator Inkubatora i Akceleratora Digital Dragons w Krakowskim Parku Technologicznym oraz wiceprezes Funduszu Zalążkowego KPT. Od 25 lat projektuje gry i grywalizację, od 20 lat bywa trenerem, od 15 lat zarządza projektami, od 10 lat buduje instrumenty i programy rozwojowe, a od 5 lat wspiera startupy i indie game developerów. Wykorzystuje doświadczenia projektowe zdobyte w różnych rolach, sektorach i branżach do budowania nowej wartości w zarządzanych przez siebie produktach, usługach, eventach i komunikacji.
dr Marek Benio
GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych
Prawnik, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, doktor nauk ekonomicznych, od początku pracy zawodowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. Zainteresowania naukowe obejmują ubezpieczenia społeczne, prawo pracy, politykę zatrudnienia, dialog społeczny, zarządzanie publiczne. Specjalizuje się w badaniach porównawczych systemów emerytalnych, a na gruncie prawa europejskiego – w delegowaniu pracowników w ramach swobody świadczenia usług oraz w koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Honorowy członek Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Ubezpieczenia Społecznego, fundator Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej, współzałożyciel i wiceprezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy. Propagator debat oksfordzkich, organizator wielu konferencji krajowych i międzynarodowych.
dr Bartłomiej Biga
GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych
Autor podcastu „Wiedza Nieoczywista o Pieniądzach" oraz bloga „Ekonomia Praktyczna" – https://bartlomiejbiga.pl. Zawodowo przekonuje ludzi, że ekonomia jest piękna, prawo nie musi być nudne, a naukowiec może mówić zrozumiale.
Stopień doktora nauk ekonomicznych uzyskał na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie po obronie w maju 2014 r. rozprawy pt. „Ekonomiczna i społeczna analiza prawa ochrony wynalazków". Ukończył także dwa jednolite magisterskie kierunki studiów – prawo oraz administrację – na Uniwersytecie Jagiellońskim, a ponadto aplikację adwokacką w Krakowskiej Izbie Adwokackiej, gdzie po zdanym egzaminie został wpisany na listę adwokatów. Od października 2014 r. zatrudniony jako adiunkt w Katedrze Gospodarki i Administracji Publicznej (obecnie Katedrze Administracji Publicznej). Udziela się także jako ekspert w think tanku Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego.
Specjalizacja naukowa: ekonomiczna analiza prawa, prawo własności intelektualnej (w szczególności ochrona wynalazków i prawo autorskie), zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstw, efektywność polityk publicznych, działania na rzecz poprawy jakości legislacji, ekonomia kultury.
prof. Maria Nawojczyk
WH AGH | Socjolog
Profesor Wydziału Humanistycznego AGH. Jej zainteresowania obejmują zagadnienia z zakresu socjologii ekonomicznej, socjologii pracy i zarządzania, zarządzania między-kulturowego, metodologii, statystyki, metod ilościowych w socjologii, socjofizyki oraz społecznych i kulturowych aspektów nowych technologii. Aktywny członek towarzystw socjologicznych: 1996-2001 przewodnicząca Oddziału Toruńskiego PTS, od 2009-2011 członek zarządu Oddziału Krakowskiego PTS, od 2005-2009 współ-przewodnicząca a w latach 2011-2015 przewodnicząca Komitetu Badawczego Socjologii Ekonomicznej ESA (Europejskiego Towarzystwa Socjologicznego). Autorka wielu publikacji naukowych. Prywatnie entuzjastka podróżowania po bliższych i dalszych zakątkach świata, odkrywania nowych smaków i kolorów z przyjemnością powracająca do Krakowa.
Hitachi Vantara | Sr. Director, Global Employee Support
Darek Dajszczyk jest odpowiedzialny za kierowanie globalną organizacją wsparcia IT pracowników Hitachi Vantara, jednocześnie pełniąc rolę lidera w rozwijającym się krakowskim centrum usług IT. Darek kieruje departamentem działającym w modelu 24/7/365, wspierając wszystkie regiony i pracowników na całym świecie, będąc jednocześnie odpowiedzialnym za strategię, wdrażanie i kierowanie działaniami poprawiającymi produktywność, efektywność i innowacyjność globalnej organizacji IT. Darek współtworzy zespół liderów IT oraz współpracuje z menedżerami funkcjonalnymi, aby zapewnić wysoką jakość dostarczanych usług i partnerstwo w całym przedsiębiorstwie. Pracuje również bezpośrednio z liniami biznesowymi we wszystkich lokalizacjach, aby zagwarantować im odpowiednie mechanizmy wsparcia.
Od wielu lat kształtuje markę IT Hitachi Vantara w lokalnej społeczności, podnosząc świadomość, dzieląc się wglądem w życie firmy, możliwościami rozwoju kariery oraz przykładami wielu wspaniałych pracowników, których mamy. Jest niezwykle zorientowany na identyfikowanie i rozwijanie talentów oraz zawsze gotowy by słuchać i dzielić się swoją wiedzą.
Darek ma ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w instytucjach finansowych, handlowych i technologicznych. Posiada wykształcenie w zakresie systemów informatycznych (studia magisterskie), zarządzania (studia doktoranckie) i zarządzania nieruchomościami (studia podyplomowe). Posiada również dyplom studiów podyplomowych z zakresu zarządzania organizacjami IT (IT Business Management). Darek ukończył program International MBA, który jest wspólnie prowadzony przez Krakowską Szkołę Biznesu oraz St.Gallen School of Business. Niedawno miał okazję studiować na Uniwersytecie Carnegie Mellon, gdzie ukończył program Certified Chief Information Officer.